Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Discussietopic

Gestart door Skunki, 13 januari 2022, 12:10:16

Vorige topic - Volgende topic

Sunny

Ik ben verbaasd buurman Spirit.
Ik heb jou na de laatste stemming direct aangesproken en heb daar geen antwoord op gehad.

Pas nadat ik gisterenmiddag aan jou vroeg waarom jij het volgende over mij zei, gaf je antwoord:
Citaat van: SpiritReacher op 24 januari 2022, 17:18:46
Ik vind het ook wel vreemd dat Sunny mensen verdenkt die op Mexicanobroeder, met de meerderheid, met argumentatie stemmen.
En dat antwoord was dat je je realiseerde dat je hiermee Fannie bedoeld had. Je bood je excuus aan.

Nadat ik je de hele quote stuurde, waaruit bleek dat je het toch ècht over mij had:
Citaat van: SpiritReacher op 24 januari 2022, 17:18:46
Ik vind het ook wel vreemd dat Sunny mensen verdenkt die op Mexicanobroeder, met de meerderheid, met argumentatie stemmen. Maar schijnbaar moeten we wel vertrouwen dat Mexicanobroeder haar had toevertrouwt Priester te zijn...? Makkelijk praten achteraf..
schoof je het nog steeds op Fannie af, "omdat je ons steeds door elkaar haalt vanwege onze avatar".

Ik heb het afgedaan als een misverstand, maar het strookt niet echt met wat je nu zegt. Toch?

SpiritReacher

Ik haal jullie ook door elkaar vanwege jullie Avatar?

Fannieklm heeft letterlijk een afbeelding van een vrolijke zon.
Daar associeer ik Sunny bij, haha.  ;D

Maar je hebt inderdaad gelijk. Ik ben er niet helemaal bij.
Die reactie die postte was meer uit 'frustratie', omdat ik geassocieerd werd met het coördineren van Ramppossi, terwijl ik geen woord gewist heb.
Toen heb ik, toen je het aan mij na vroeg, het gecontroleerd. En bij het controleren weer jullie door elkaar gehaald...  ::)

Maar ik vond inderdaad jouw verdenking op mij vaag. Maar meer niet. Zocht er verder niets achter.
Ik vond het enkel bijzonder, op zijn minst, dat je achteraf aan komt met het Priester-verhaal.
Maar zoals ik daarna ook in een post benoem, wil ik die verdenking terug trekken.

Ik ben warrig soms. (Vaak.) (Altijd.)

Maar ik heb geen enkel slecht oog op jouw, Sunny.

Ook niet op Fannie, trouwens.
En ik heb ook al bij Inuzuki dat aangegeven.
En ja, ik vind het hypocriet als je de fout bij mij legt dat het stil is, aangezien je dat zelf ook was voor 48uur.
En ja, ik vind het manipulatie als je de fout bij mij legt, maar dat is niet per se een 'slecht iets'. Weerwolven moeten nu eenmaal manipuleren. Misschien dat het woord te sterk was/is. Excuus daarvoor. Maar ik heb het gevoel dat er nu een fout bij mij gelegd neigt te worden, enkel omdat ik warrig ben.

Resumé:
Ik vertrouw Sunny.
Ik vertrouw Fannie.
Ik heb geen sterke opinie over Inuzuki, maar heb nu wel het gevoel dat ze zichzelf aan het indekken is.
Ja, stop maar, ik ga hier dus geen plaatje doen.

Krissy

Ik snap niet geheel waarom we stemmen, maar ik ga niet tegen deze trein in. De vorige keer was ie ook goed. Misschien makkelijk gedacht, maar dat is dan maar zo  ;D

Kevindemen

Even offtopic. Lans en Nostalgias avatars verwarde ik ook eerst toen ik het discussietopic teruglas. Zeker als je main focus bij het bericht ligt
Gelieve dit account te verwijderen.

domien

Ik blijf het gek vinden dat zowel waterwork als thelight over het feit gezien heeft dat ik als grafrover enkel onder die rol bekeken kan worden. Zeker aangezien ik deze rol gegeven heb en die algemeen bekend is. Verder heeft ook Kevin aangehaald dat mij bekijken in dat opzicht geen zin heeft.

Hoewel ik dus mijn vraagtekens bij die actie heb... Heb ik ook zeker mijn vragen bij onder andere de goedheid van Fannie.
Tenzij er nog iets wereldschokkend gebeurt ga ik ook op haar stemmen.

"In this world there are no sides, just players"

Thelight288

Citaat van: domien op 29 januari 2022, 16:38:54
Ik blijf het gek vinden dat zowel waterwork als thelight over het feit gezien heeft dat ik als grafrover enkel onder die rol bekeken kan worden. Zeker aangezien ik deze rol gegeven heb en die algemeen bekend is. Verder heeft ook Kevin aangehaald dat mij bekijken in dat opzicht geen zin heeft.

Hoewel ik dus mijn vraagtekens bij die actie heb... Heb ik ook zeker mijn vragen bij onder andere de goedheid van Fannie.
Tenzij er nog iets wereldschokkend gebeurt ga ik ook op haar stemmen.

Waterwork vroeg t nog snel vlak voor de deadline en tbh noemde ik eerst nostalgia en omdat ik even snel zei en ik nog herinnerde dat mensen het in dt noemde ziei ik als je echt niet weet kan je nog domien checken. Ik had idd even gemist dat Kevin dat ook al had benoemd ja.

SpiritReacher

Citaat van: Inuzuki op 29 januari 2022, 14:49:14
Zo hallo, hypocriet, manipulatie? Rustig maar hoor  ::)

Achteraf gezien heb ik hier te hard en bijtend op gereageerd. Dat was niet ok.
Voor een ieder die hier aanstoot heeft aangenomen, wil ik graag mijn excuses aanbieden. (Ook als je geen aanstoot nam, trouwens..)
Ik communiceer vaag/krom via tekst en ik had andere woorden kunnen gebruiken. Sterker nog, ik had gewoon heel anders moeten reageren, ook qua inhoud.
Soms dan neem ik te dingen persoonlijk in dit spel en uit reactie klap ik meteen terug. Daar moet ik als speler, en persoon, aanwerken.

Mijn excuses.

Ja, stop maar, ik ga hier dus geen plaatje doen.

Shaddow

Maar in de huidige vorm kan er helemaal niet zoveel achter de schermen gebeuren, alleen op het wolvenboard dus okay gisteren was met Perry de trein erg goed maar ik snap echt even niet hoe dit tot stand komt.

Anyways, ik ben buur met Fannie, ik heb ook een rolclaim van haar en ik vind hem geloofwaardig genoeg om de trein in twijfel te trekken, dus ik denk dat ik maar weer eens ga stemmen op een oude bekende; Sunny.

Mijn voornaamste reden is omdat ik even tussen de 31 pagina's discussie info gemist heb over Fannieklm I guess en dat ik dan vooral iemand zie die op het laatste moment op de alternatieve kandidaat stemt.

Voor mij voelen de latere posts een beetje aan als een bliksemafleider en het aandragen van alternatieven. Dat is lastig; want eigenlijk wil je ook dat mensen met alternatieven komen. De vraag is dan altijd; komt iemand met lynchopties zodat de aandacht afgeleid wordt van de wolven, of omdat ze hun burgerplicht goed verrichten?

Een moeilijke vraag.

bert-boefjes

Mijn stem zal vandaag naar Orange King gaan. Ik twijfelde tussen Orange King en fannie. En dat heb ik ook met mijn buren gedeeld. Ook dat ik het niet raar zou vinden als beiden slecht zijn.
Fannie is wel al mijn buur geweest en zoals eerder benoemd kwam het gesprek niet echt van de grond. Ik kreeg daardoor het idee dat ze niet echt met het spel bezig was. En als ik dan hier de discussie door lees zie ik verschillende reacties dat ze anders speelt en reageert dan dat ze normaal doet.
Wat mij dan opvalt is dat Orange King ook vrij snel en makkelijk daar op bij springt. Zeker omdat na de post van sunny er toch wel meerdere mensen waren die uitspraken ook bij hem bedenkingen te hebben. En van wat ik zo snel terug heb gezien heeft Orange King daarvoor nog niet echt laten vallen dat hij fannie verdacht. Dan ga ik me afvragen of hij wolf is die nu een goedje of hulpje voor de trein probeert te gooien en dat het gewoon een makkelijke manier is om die verdenking op hem van zich af te werpen.
Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!

Thelight288

Ik weet het niet. Ik vond Fannie verdacht, maar juist mensen die ik nog het minst vertrouw stemde op haar. Maar ik denk ook niet dat alle wolven direct op haar stemmen

Thelight288

Ik bedenk me nog dat nostalgia nog niks heeft uitgelegd en Bert nog iets probeert. Dus ik stem toch op nostalgia. Ookal heeft hij nog wel op Perry gestemd

Nostalgia

Sorry, daarvoor. Ik was naar een restaurant, dus reageren ging een beetje moeilijk.  XD

Hoe dan ook, Fannie heeft geen enkele poging gedaan om te reageren op mijn verdenkingen vorige speeldag. Dat gaf mij toen een heel vreemd gevoel, want als je goed bent, zou je jezelf verdedigen (neem ik aan). Ik besloot gisteren mijn stem als eerste op haar te zetten, want er was ook bijzonder weinig discussie. Ik was benieuwd wie het met mij eens was en wie haar zou gaan proberen te redden. Nu doet ze nog steeds geen poging om zich te verdedigen, wat mij doet vermoeden dat ze inderdaad wolf is. Ze wil zich dan niet verdedigen om mogelijke andere wolfjes een hand boven het hoofd te houden.

Hopelijk verklaart dit mijn stem nader.  :)

Skunki

Alles is nu weer open, als het goed is. Enjoy!

Thelight288

Ik snap alleen steeds minder van de rolverdeling tho. En zwarte dood kan ook niet xD. Ook al de hoeveelheid gokkers is meer dan ik had verwacht. Nog steeds de mensen die niet op Perry stemde en wel nu op fannie trein ging vind ik nog wel verdacht. Ik denk niet dat alle wolven. Achter elkaar stemde, maar wel dus dat daar zeker een wolf tussen zit. De dood van waterwork bevestigd hopelijk ook waterworks verhaal nu helemaal

Kevindemen

Dus we hebben 3 zieners en 2 valse Engelen, plus een Grafrover? Daarnaast ook al een dode Sjamaan. Zelfs een leger aan Schaapwolven vind ik niet in balans tegen een potentiele kans op 6 zieners in een spel door puur gelukkig schudden van de kaarten. Ik krijg ook steeds meer vraagtekens bij wat er gebeurd. Al helemaal omdat ik in een stad der visioenen wel wat meer verwacht dan dat er tot nu uit is gekomen qua aanwijzingen.
Gelieve dit account te verwijderen.