[Muziek]Wat is jouw lievelings liedje?? Dit is het discussie topic over muziek!!

Gestart door LolaxLita, 12 april 2009, 18:57:15

Vorige topic - Volgende topic

Jnusch

Citaat van: Bika op 26 april 2009, 19:10:34
U2 - City Of Blinding Lights (prachtig!)

Die is cool :D Eén van de weinige echt leuke U2 nummers :P (die ik ken iig)

Bika

Citaat van: jnusch op 26 april 2009, 19:31:13
Die is cool :D Eén van de weinige echt leuke U2 nummers :P (die ik ken iig)

helemaal idem ;) Vertigo vind ik ook wel een cool liedje van hen ^^ en daar houdt mijn U2-kennis vrees ik op  :P

LolaxLita

veel U2 kennis heb ik sws al niet  (A)

maar ik heb een liedje van mario kart wii op mijn comp gevonden  :o hahaha en heb geen idee hoe hij daar komt XD

Brokie

een muziek kenner kan niet zonder u2 kennis. ik heb er iets te veel, maar the edge is te goed. mss angel of harlem eens luisteren. is een goed nummer, minder elektrisch

Rowena Inara

Ik vind niet zoveel aan U2, maar goed dat we allemaal verschillende smaken hebben.

Award voor schrijver met de grappigste personages (2011)

Jnusch

U2 is saai. Wat ik van ze ken klinkt allemaal hetzelfde. Beetje het Coldplay effect, je kunt echt niet veel van hen achter elkaar luisteren want dan wordt je gek. Aan de ene kant goed dat ze zo'n herkenbaar geluid hebben, aan de andere kant... get over it XD

Brokie

ze gaan al 25 jaar mee en ieder album is weer anders. de een elektrischer dan de andere. city of blindinglights kun jij niet vergelijken met one bijvoorbeeld. mja, verschillende smaken hea

Jnusch

Nou, het is niet telkens precies hetzelfde, maar ze blijven altijd wel dicht bij hun "sound" om het maar zo te zeggen. Maar goed, ik ben obviously geen fan :P

Meister

"Where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise."

Rowan

Mijn zusje is nu naar het allerlaatste nummer van Krezip aan het luisteren, mooi nummer maar je moet het niet tevaak horen

Deze zijn ook leuk: http://www.youtube.com/watch?v=R-_xXfjB3AM en http://www.youtube.com/watch?v=h-CHK9Vf8e4

Erwipro

Vind je dat cool? :-\
En hoe heet die van Krezip ook alweer? Ik ging 'em net opzoeken XD

Rowan

Ehm*rent naar beneden om tevragen*
Ze zegt sweet goodbye

Die nummers van mij zijn  wel leuk, tenminste als je van carnaval houd.
De nederlandse versies zijn  erger dan erg