[Muziek]Wat is jouw lievelings liedje?? Dit is het discussie topic over muziek!!

Gestart door LolaxLita, 12 april 2009, 18:57:15

Vorige topic - Volgende topic

shiro tagachi

Panic At The Disco - Time To Dance
Good Charlotte - My Bloody Valentine
Coldplay - Fix You
Linkin Park - Crawling

Een van die vier... Ik kan nooit kiezen tussen mijn favo bands dus varieer ik tussen ze :P dit zijn de beste nummers.

Jnusch

Ik vind Nine in the afternoon (ofzo) van PATD leuk :D
En van Coldplay Amsterdam en Politik
En van Linkin Park Numb (nog steeds het vetst) en Breaking the Habit

shiro tagachi

Amsterdam had ik indd op twee gezet, maar Fix You is met stip de beste imo. Gewoon omdat het een vet goed nummer is. Ik kan beide op de piano, gelukkig.

En k vind Breaking the Habit minder leuk... gewoon omdat de teksten minder leuk zijn. Idem met Numb. Crawling is gewoon... beter imo :P

Nine in the Afternoon... hmmz. Ken hem wel. Vind hem minder leuk. Maar dat komt gewoon omdat Time To Dance iets drukker is, en dat vind ik leuker. Smaken verschillen :)

Jnusch

Mja, ik ken van Panic blablabla niet zoveel nummers, dus vandaar ook :P
Ik vind Numb juist een leuke tekst hebben, maar goed :D

Ik kan van Coldplay alleen Clocks, maar die is niet zo leuk om te spelen, alleen introstuk.

shiro tagachi

:o

Zoek Time To Dance dan maar eens op :o t is echt een fantastisch nummer...

En ach. Can't you see that you're slaughtering me... Dan vind k de beeldspraak van Crawling toch leuker...

Jnusch

Alleen is het niet slaughtering, maar smothering :P Toch wel net ff wat anders XD

Zal 'm eens luisteren

Drakinnetje

oe moeilijk, het is jaren Sinead O'Connor met Troy geweest, pas weer eens geluisterd en echt heel mooi maar ik hoef dat nummer niet meer dagelijks te horen.
Nu luister ik naar zoveel verschillende muziek dat het wel eens kan wisselen, daarom noem ik maar een paar favorieten van het moment:
Omnia- The Raven,  Auta Luonto,  Saltatio, Odi et Amo (ja 4 nummers van dezelfde groep)
Rapalje - Caledonia
Clannad - In a lifetime
Gjallarhorn - Suvetar
Celtic women - The Voice
Mecano - Hijo de la Luna
Sigur Ros - Glósóli
Corvus Corax - Mille Anni Passi Sunt
En Natuurlijk Rabenschrey - Hey, wir sind Heiden

Maedhros

De meeste liedjes van Celtic Woman (en ik heb gisteren Celtic Thunder ook gehoord, Raggle Taggle Gypsy is cool)
River Song: "Apollo 11 is your secret weapon?"

The Doctor: "No, no, it's not Apollo 11; that would be silly. It's Neil Armstrong's foot!"

Floris

Nu even The Airborne Toxic Event - Sometime Around Midnight :D

Meister

"Where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise."

Ralmuski

Foo Fighters - The Pretender
Om het nou een lievelingsnummer te noemen is misschien wat veel, maar ik luister dit toch erg graag de laatste tijd.

Linqy

Madcon - Beggin~

Kan ik niet zat worden, geweldig nummer...

net als Big Ali- Hit the Floor