Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

oznd Spelleider: reactietopic

Gestart door Beertyah, 1 februari 2009, 15:51:41

Vorige topic - Volgende topic

Erwipro

Ik kan nog mensen overhalen want ik stuur het nu net in :D
Maar dat doe ik niet want die van mij is natuurlijk van zichzelf al goed genoeg XD

Ilsette

ik was bijna vergeten dat de deadline vandaag is, maar mijn stukje is nog niet af en ik ben ziek, dus moet ik maar proberen hem snel af te maken.  :-[ hij wordt vast dom.

Xindar

Aww, maar dat denkt iedereen en dan lees je die stukken en dan klapt je onderkaak 10 meter naar beneden omdat ze zo goed schrijven. Dus hup schrijven nu.

Ilsette

ik kom er net achter dat mijn thema al een keer geweest is.  :'(

Erwipro

Het is toch positief dat je er net achterkomt? Dan heb je er helemaal je eigen draai aan kunnen geven... :)

Ilsette

dat thema heb ik zelf ook nog niet gezien, maar ik hoorde het van inu.  (A)
maar ik ga nu maar verder, want ik ben nu al best ver.

TheCharmedOne

Misschien is het niet zo erg dat je hetzelfde thema hebt,,

Ilsette

ik wordt dan toch niet gediskwalifiseerd?

Zabulus

Het thema helpt denk ik wel een beetje, maar uiteindelijk gaat het erom hoe je het thema neerzet en hoe je het overbrengt aan de spelers. Tenminste, zo denk ik erover. Maar laten we onze lieve spelleiders lekker rustig alles goed beoordelen, en dan horen we het wel zondag of maandag, of heel misschien dinsdag of woensdag, donderdag, over twee weken, niet

@ Ilsette nee, ik kan me niet voorstellen dat je daarvoor gediskwalificeerd wordt

Germelia

Dat denk ik ook niet nee :) En bovendien, er zijn wel meer thema's die vaker langs komen omdat iedereen ze leuk vindt :)

Ilsette

ik heb mijn tekst toch maar verzonden.  (A)

Naantje

Dan zitten we nu aan de twintig inzendingen geloof ik! Ik ben benieuwd :)

laura

Naantje

Correctie: 21. Jury zal véél leeswerk hebben...

Daeron