Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

oznd Spelleider: reactietopic

Gestart door Beertyah, 1 februari 2009, 15:51:41

Vorige topic - Volgende topic

Xindar

Maedhros

Nee, ik heb geen tweede acount aangemaakt (en ik heb ook geen idee wie het wel deed eigenlijk)
River Song: "Apollo 11 is your secret weapon?"

The Doctor: "No, no, it's not Apollo 11; that would be silly. It's Neil Armstrong's foot!"

blastdragon

Ik heb even in DixiePwns gekeken en er stond dat het uit sexbierum kwam. sexbierum is een plaatsje in Friesland. Dus is er een jongen die in Friesland woont?
Sense, what's the fun in making sense!

Lianne

of een jongen die in de atlas keek en dat een leuk plaatsje vond :P

Dixie

Sexbierum. Hmm. Mijn geheime aanbidder komt uit Sexbierum ::)
Lol :P Anyway, het moét iemand van hier zijn. Want ik ken geen Friezen, getsie.

Ik hoooop zo dat vandaag de uitslag komt!

Lianne

ik ook.. had gister al verwacht :( maja, we zien wel. ik denk toch wel dat jij door bent dixie :)

jakarw

Nieuwe regel:
Als de uitslag niet binnen is voor vrijdag 23:59:59 uur precies, dan gaat de nieuwe regel in.
De nieuwe regel betreft het onmiddellijk bevorderen van alle huidige deelnemers van "oznd Spelleider" tot moderator.
Zij mogen dan zoveel spellen leiden als ze willen!
;D

laura

Dixie

Hahaha, alsjeblieft niet, dan kom ik nóóóit aan de beurt met spellen leiden, als we ineens 15 modjes hebben :P
Maar misschien is het instellen van een deadline voor de uitslag wel een goed idee? Want we zijn bijna een week verder, en ik ben allergisch voor wachten (sorry) ^-^

En Lianne, jij bent ook echt wel door hoor! *heeft stukje gelezen*

Zabulus

Wie denk je dan dat van Gerdien, Jakarw, Naan, jij ,en mijzelf er dan niet door gaat?

Erwipro

Zabulus

Floris

MUAHAHAHA.

Maar ik heb nu alles gedingest.

Beertyah

Dan wachten we nog op moraan en musje

Lianne

ik dacht dat mus het allang af had :o