Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

oznd Spelleider: reactietopic

Gestart door Beertyah, 1 februari 2009, 15:51:41

Vorige topic - Volgende topic

Dixie

Zabulus

Ik zou tegen floor zeggen: Beterschap! En doe het maar lekker rustig aan totdat je beter bent. Wij kunnen wel wachten (of tenminste ik  (A))

Dixie

Inderdaad, jíj kan wel wachten :P
Maarja. Ik wil haar ook niet dwingen om ziek achter de pc te gaan zitten, dus ik wacht ook wel xD

Lianne

wil je dan ook wachten met spelleider worden tot wij dat allemaal al lang en breed zijn zabje? ::)

Zabulus

Ach, als ik moet wachten, moeten jullie dat ook  ^-^

En kim, geduld is een deugd! Entje die goed is om ook te leren  :P

Dixie

Joooh, als ik érgens niet tegen kan, dan is het wachten xD

Zabulus

Weet je wat grappig zou zijn? Als het ook een test is om te kijken wie van ons het meest geduldig is  ;D

Lianne

Dixie

Ohja, grapjas, je wilt gewoon je moeilijkste concurrente uitschakelen!

Lianne

Citaat van: Dixie op 15 februari 2009, 22:15:35
Ohja, grapjas, je wilt gewoon je moeilijkste concurrente's uitschakelen!

Zabulus

Mijn moeilijkste concurrenten? Ik denk dat de laatste vijf allemaal kunnen winnen. En het zou leuk zijn als ik het werd, maar dan moet het wel verdiend zijn. En als ik niet win, is dat ook goed. Want dan kan ik spel 50 spelen, en ik vermoed dat dat een heel leuk spel gaat worden, wie er ook wint  O0

jakarw

Citaat van: Naantje op 15 februari 2009, 15:06:20
Ik bén nog erger dan Jakarw. Ik laat het alleen iets minder merken...
ik ben juist minder arrogant dan ik me voordoe :D
jullie reageren alleen altijd zo leuk :D

Beertyah

Ach jullie zouden eens moeten kijken welk liedje ik als 'thema muziek' heb staan voor mijn personage 'celis kevin'

Dixie

Even zeur, zeur zeur....

Is er een bepaalde schatting van de dag waarop de uitslag bekend is?

Naantje

Ik denk dat we ten laatste woensdag middernacht alles wel moeten binnenhebben. Frank is vandaag enorm opgeschoten / aan het opschieten hoorde ik. En Floor had Tyah beloofd alles morgen te doen. Morgen zou doenbaar moeten zijn, woensdag realistisch :P