Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

[TV] Wie is de mol?

Gestart door Prophet, 20 januari 2009, 11:36:43

Vorige topic - Volgende topic

Ninus

Haha, ik weet het Xindar...
Maar de makers stoppen er vaak wel van zulke aanwijzingen in, zodat de kijkers de mol ook kunnen ontmaskeren.
Wij kunnen dat niet aan de hand van het spel zelf, omdat we maar een klein gedeelte van het hele spel zien

Floris

Ja tuurlijk, maar die aanwijzingen zijn vaak nog veel vergezochter XD Dan je in de zoveelste minuut naar de tijd moet kijken en dan een paar seconden bij elkaar op moet tellen en dat geeft weer de kleur aan van het t-shirt dat de mol op dag 5 droeg bladiebla XD

Ninus

Haha, dat is waar...

Maar soms zie je achteraf ook aanwijzingen waarvan je denkt: duh!

Germelia

ja, srsly, Golo struint ook dat hele fanforum af naar de wildste theorieën. Echt helemaal overberedeneerd meestal :P

Xindar

Ik deed dat ook, ben er na aflevering 3 mee gestopt omdat ik er zo gefrustreerd van raakte dat van die domme minder begaafde mensen denken iets te hebben gezien, wat of al 10000000 keer gezegd is, of er helemaal niet is, of gewoon nergens op slaat.

Ninus

Me 2... Ook mee gestopt. Na een paar uur kon je minstens 10 pagina's met onzin door lezen (en dan ook nog 10x dezelfde onzin)...

Xindar

Citaat van: Ninus op 12 februari 2009, 17:49:43
Me 2... Ook mee gestopt. Na een paar uur kon je minstens 10 pagina's met onzin door lezen (en dan ook nog 10x dezelfde onzin)...

Precies.

Xindar

OHOHOOH SEBASTIAAN XD

Ik hou van hem, wat een goeie speler.

Xindar

NEE TIETEN @!@$!@#%@$^&@%$&@#%!@#$

Jnusch

Nouhou, Sebasje was mijn mol :(

Jnusch

Trouwens wel cool dat hij ook de mol was van presentator-ventje :P

Xindar

Beste speler ever. Leukste iig.

Xindar

En weer tijd voor het mooiste meisje v/d klas.

jakarw

whaha was ik even blij dat hij er uit ging en niet Rick :D

js1493

Waarom gaat iedereen waarvan ik zeker weet dat die NIET de mol is, er meteen uit? :P

Zo kom ik ook niks meer te weten.  :'( :'( :'(