Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[TV] Wie is de mol?

Gestart door Prophet, 20 januari 2009, 11:36:43

Vorige topic - Volgende topic

Jnusch

Ik zat nog te denken, zal ik op Froukje gokken, maar toen had ik zoiets van, nee, die is dan vast toch de mol XD

Floris

Ik denk ook Anniekjepiekje :D

RoNoS

Hee, dit kijk ik ook. Is leuk!

Na uitzending een dacht ik dat Anniek de mol was. Op dat moment hoopte ik dat Dennis zou winnen.
Bij de uitzending van vorige week heb ik iets mee gekregen dat me doet denken dat Dennis de mol is...
Toch blijf ik bij mijn eerste standpunt en ga ik voor Anniek, met Dennis als winnaar en verliezer is Jon denk ik. En anders wisselen Dennis en Anniek van plaats :P
Volgende uitzending ligt Sebas er uit, ben ik bang.
Guess who's back, back again...

Erwipro

Ik heb vorige aflevering niet gezien en dat is misschien niet heel handig XD Maar biedt misschien wel perspectieven :P Hoewel ik Paula toch al niet verdacht en ik toch niet heel erg detective-y ben :P

RoNoS

Erwipro

Yeah ik weet hoe het werkt ;) Tx voor de link, scheelt mij weer een paar keer klikken :P

RoNoS

NP, ik moest toch wachten voor het singing topic :P

jakarw

anniek is cool
rik is de mol :P

Jnusch

Het is vast Dennis :D

Of Sebastiaan :P

Erwipro

Niemand verdenkt Jon :D Die is ook wel gewoon een beetje dommig en het vriendje van iedereen :P

Jnusch

Ik had juist zoiets van, misschien is het Dennis wel omdat ik die eigenlijk helemaal niet verdacht. Jon weer wel een beetje. Logica ofzo :D

Prophet

Hmmm mijn mol eruit... dan is het dennis...
Wie iets goeds zegt, voedt zich met zijn eigen woorden, van wat hij tot stand brengt, profiteert hij zelf. (Spreuken 12 vs 14)

FA 2011 (officieus): Perfecte schoonzoon

Ninus

Vanaf het begin denk ik Sebastiaan.
Waarom?
In de begintune, waarbij je beelden ziet en de kandidaten, is het shot voor Sebastiaan er eentje van een oud-mol.
Daarom ;)

Xindar

Dat is nog wel de slechtste reden. :P

Floris

Ja inderdaad XD

Maar goed, ik zeg maar niks want ik volg het helemaal niet meer :P