Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

[Nintendo DS] Touch me!

Gestart door Maiken, 4 januari 2009, 12:35:04

Vorige topic - Volgende topic

Drakinnetje

Nintendo fan van het eerste uur? Volgens mij moet je dan in je vorig leven begonnen zijn, ik begon zelf met Zelda spelen in 1993 en ik ben niet eens van het eerste uur!

Dixie

Bjoernie

Citaat van: Drakinnetje op 10 februari 2011, 14:59:20
Nintendo fan van het eerste uur? Volgens mij moet je dan in je vorig leven begonnen zijn, ik begon zelf met Zelda spelen in 1993 en ik ben niet eens van het eerste uur!

Ik had het ook over handheld fan ;) Dan moet ik eerlijk zijn dat ik de visualboy nooit in handen gehad heb, maar vanaf het eerste bakbeest (dat zwart/wit ding waar nog 4 AA batterijen in moest) heb ik op ze allemaal wel eens gespeeld en de Color, Advanced Sp, DS en DSLite heb ik allemaal zelf gehad.

Drakinnetje

Vanaf wanneer is handheld dan precies?

Ralmuski

De gameboy was er ergens halverwege de jaren 90 gok ik uit mijn hoofd.

lionne

Citaat van: Ralmuski op 10 februari 2011, 19:20:15
De gameboy was er ergens halverwege de jaren 90 gok ik uit mijn hoofd.
De originele Nintendo Game Boy: De 8-bit versie uit 1989

Drakinnetje

Dus iemand die nu 21 is kon dat ding als kraamkadootje hebben gekregen, haha dat maakt Bjoernie idd eerste uur fan ;D

Ralmuski

Vakonov

Ralm = Ouwe bok from GB-age...

Ralmuski

Ik heb anders nooit zo'n ding gehad. :P Maar wel een 8bit nintendo. Met Super Mario Bros 1, de eerste Zelda en natuurlijk 'houd het geweer tegen de tv geplakt' Duckhunt.  8)

Epidi

Oeh Duckhunt!  8)
Op de NES, heerlijk.

Drakinnetje

Ik heb wel pong gespeelt vroegah, en met een kleurentv een toetsenbord en een cassetterecorder en dan heel lang wachten en dan kon je spelletjes spelen. Jaren '80 mooie tijd, toen wisten we nog wat buiten was, want daar keken we naar terwijl de eerste spellen zich via een cassettebandje op de computer laadden.

Prophet

Citaat van: Ralmuski op 10 februari 2011, 19:42:35
Ik heb anders nooit zo'n ding gehad. :P Maar wel een 8bit nintendo. Met Super Mario Bros 1, de eerste Zelda en natuurlijk 'houd het geweer tegen de tv geplakt' Duckhunt.  8)
Awesomeness! De NES, het sentiment der sentimenten O0
Wie iets goeds zegt, voedt zich met zijn eigen woorden, van wat hij tot stand brengt, profiteert hij zelf. (Spreuken 12 vs 14)

FA 2011 (officieus): Perfecte schoonzoon

Drakinnetje

Daar begon mijn eerste Zelda spel ook op, heb hem vorig jaar nog een keer gespeelt op tv met zoonlief, blijft gewoon een gaaf spel die eerste Zelda.

Het eerste Zelda spel is opnieuw uitgegeven voor de game boy advanced, en via een extra ding aan de gamecube kunnen wij dat spel weer als vanouds spelen.

Ralmuski

Je kan ook mods downloaden, dan zitten alle grotten ed weer ergens anders. Kun je weer ouderwets muurtje bombarderen en plantjes verbranden tot je weer wat leuks vind. (A)