Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

[Nintendo DS] Touch me!

Gestart door Maiken, 4 januari 2009, 12:35:04

Vorige topic - Volgende topic

Dixie

Citaat van: Remus457 op 25 september 2010, 13:23:35
@Dixie, vervolg op hotel dusk :o Hebben!
En waarom speel je nu pas Apollo Justice? die is al jaren oud...
mijn aandacht is alweer naar: http://aceattorney.wikia.com/wiki/Gyakuten_Kenji_2Hij was cool :P (en vreselijk irritant)

Jaaa ik weet, ben ze gewoon langzaam allemaal aan het spelen :P Volgensmij zelfs in de verkeerde volgorde haha

Ralmuski

Citaat van: Prophet op 27 september 2010, 07:20:36
Ik heb gister de DS ook weer eens aangeraakt, heb even Civ zitten spelen, dat blijft leuk!

Civ! :D

Civ 5 is uit. :o Ik zag hem in de mediamarkt. Maar dat is pc en geen DS. Mijn DS is sinds ik weer terug ben uit China nauwelijks meer aangeraakt. Waar ligt ie eigenlijk...  ::)

Vakonov

Prophet

Citaat van: Ralmuski op 27 september 2010, 19:40:26
Civ! :D

Civ 5 is uit. :o Ik zag hem in de mediamarkt. Maar dat is pc en geen DS. Mijn DS is sinds ik weer terug ben uit China nauwelijks meer aangeraakt. Waar ligt ie eigenlijk...  ::)

Op DS is ie lekker basic en dat vind ik wel fijn, dan hoef je niet zo extreem goed na te denken, lekker ontspannen :D
Wie iets goeds zegt, voedt zich met zijn eigen woorden, van wat hij tot stand brengt, profiteert hij zelf. (Spreuken 12 vs 14)

FA 2011 (officieus): Perfecte schoonzoon

Prophet

Dit weekend weer eens wat nieuwe spellen op mn DS gezet, wel grappig om GTA weer eens te spelen!
Wie iets goeds zegt, voedt zich met zijn eigen woorden, van wat hij tot stand brengt, profiteert hij zelf. (Spreuken 12 vs 14)

FA 2011 (officieus): Perfecte schoonzoon

LoveRalph

Ik deed er eerst helemaal niks meer mee en opeens was ik té verslaafd aan Pokémon (A)
Ja, Pokémon ja xD
Echt geniaaaal (A) En nou wil ik alle Pokémons vinden (6) Want ik heb 'm officieel gezien uitgespeeld :P

blastdragon

Voor de Ace Attorney fans is er ook een nieuw spel. Namelijk Ghost Trick. Een geweldig leuk spel met als enige nadeel dat het veel te kort is. Goed geschreven en leuke puzzels. Als je van Ace Attorney houd dan vindt je deze ook leuk.
Sense, what's the fun in making sense!

Dixie

Oeh leuk :D

*gaat halen*

Ik had er inderdaad al over gelezen, maar er stond 'van de makers van'. Dus ik twijfelde nog of het ook een beetje op Ace Attorney leek of dat gewoon de naam gebruikt werd voor reclame :P

blastdragon

En ik heb weer een nieuw spel ontdekt. Namelijk "Henry Hatsworth In The Puzzling Adventure", wat precies is wat de naam aangeeft. Een puzzelgame en een adventure game in 1. Elke vijand die je in het adventure gedeelte verslaat (bovenste scherm) geeft tijd om in de puzzel meet combinaties te vinden waardoor je power-up's krijgt. Het klinkt als een rare combinatie maar werkt verrassend goed. Als je het ziet voor een goede prijs raad ik hem echt aan.
Sense, what's the fun in making sense!

Vakonov

*Wil binnenkort DSi XL gaan kopen... Weet alleen nog niet welke kleur :(*

Ralmuski

Citaat van: Vakonov op  9 februari 2011, 18:51:38
*Wil binnenkort DSi XL gaan kopen... Weet alleen nog niet welke kleur :(*

Rood! De mario aniversary. Snel nu hij er nog is. :P

Vakonov

:P Die is wel heel vet ja :P
Al vond ik geel ook wel wat hebben...

Drakinnetje

Ik had dinsdag naar het Nintendo 3DS Kick-off Event in Amsterdam gemogen, had ergens gewonnen om erbij te mogen zijn en met de nieuwe 3D Nintendo te mogen spelen, want ja ook Zelda is in 3D nu :D
Hoe cool is dat?, maar ziek geworden + geen 27 euro voor het treinkaartje.
Wil er wel nog steeds mee spelen.

Bjoernie

Dat is wel zonde  :(

Maar ik wil hem ook zeker eens proberen. Ik denk dat ik er ergens (afhankelijk van de prijs en hoe snel die naar beneden gaat) ook wel een koop, maar dan wil ik eerst eens zien hoe dat 3D effect er nu precies uitziet en wat voor een meerwaarde het heeft. Maar als dat goed uitgewerkt is, dan kan je als Nintendo handheld fan van het eerste uur denk ik niet zonder deze :P

Vakonov

*Heeft DSi XL gekocht in wine-red*