Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

[Nintendo DS] Touch me!

Gestart door Maiken, 4 januari 2009, 12:35:04

Vorige topic - Volgende topic

Kaasje

Ik weet niet wat ik moet doen nu. Ik moest naar Goldor Manson en daar aangekomen is er niets, alles al geprobeerd, maar ik kom er gewoon niet uit :/
DIES IRAE DIES ILLA
CALAMITATIS ET MISERIAE DIES MAGNA ET AMARA VALDE

Ralmuski

*kuch* walkthrough *kuch*

Ik ken dat spel echt niet meer uit mijn hoofd. :P Maar er is toch wel als je echt vast zit iets aan te doen he, even internet raadplegen is niets mis mee. Beter dan wegleggen en de rest missen.  ;)

Kaasje

DIES IRAE DIES ILLA
CALAMITATIS ET MISERIAE DIES MAGNA ET AMARA VALDE

Shinigami

Laten we eens kijken...
Brawl,
Spore,
Battlefield Heroes
Manga Fighter.
Dat is het zo ongeveer.
Bovendien ben ik zelf ook bezig met games maken (Ben bang dat het toch weer uitloopt op een "Epic Fail"...)

Remus457

brawl, BH en manga fighter op de DS  :o

Shinigami

:o Ik moet echt eens gaan opletten...
Het zou wel leuk zijn...
Voor de ds is mijn top 3:
Zelda spirit tracks
NSMB
Pokemon Soulsilver

Drakinnetje

R4 is binnen met 20 spellen, alleen is zoonlief niet dol op het barbiespel wat er tussen zit.
Ook al 1 spel die niet kon opslaan en daardoor niet verder kon, hij is er nu al een half uur mee bezig de rest te ontdekken.
Maar nu hebben we een kaartje met 20 spellen die we niet zelf hebben uitgezocht, hoe en waar download je nu spellen voor dit kaartje?

blastdragon

Citaat van: Drakinnetje op  9 januari 2010, 11:52:36
R4 is binnen met 20 spellen, alleen is zoonlief niet dol op het barbiespel wat er tussen zit.
Ook al 1 spel die niet kon opslaan en daardoor niet verder kon, hij is er nu al een half uur mee bezig de rest te ontdekken.
Maar nu hebben we een kaartje met 20 spellen die we niet zelf hebben uitgezocht, hoe en waar download je nu spellen voor dit kaartje?
Mail me maar, blastdragon(at)live(punt)nl, golo heeft liever niet dat we het hier hebben over illegale dingen (en groot gelijk heeft hij)
Sense, what's the fun in making sense!

Drakinnetje

maar ik heb het volledig legaal via Martplaats :P

PM komt eraan

Jnusch

Het ging ook niet om de kaart, maar om de vraag van het downloaden. Maar waarschijnlijk had je dat al wel door :D

Drakinnetje

nee ik heb op dit moment niks door.
hard slaap nodig.

Remus457

Ace attorney, Miles Edgeworth Investigations  ;D ;D ;D
Geniaal :D :D :D

Echt iets voor mij  :P
maar ik raad aan om deze pas te spelen nadat je de Phoenix Wright spellen hebt gespeeld.
Wegens een overschot aan personages (vooral de meest irritante waarvan je hoopt dat ze juist niet terugkomen) die terugkomen.

Remus457

:o en ze hebben Pokémon black en white op de lijst staan  :o in de herfst ofzo komt die uit, met een nieuwe generatie pokemon.

En Picross 3D is ook geniaal voor wanneer je even niks te doen hebt  :D

laura

Heartless

Dat heeft me zus er ooit op gezet, maar dat heb ik eigenlijk nog nooit gespeeld. (A)

En nog even een heel laat antwoord:
Citaat van: Dixie op  7 januari 2009, 21:21:15
Nou bij mij is het dus zo dat als ik Mario Party van die site af haal, hij zegt:

Unable to read data. Please turn off the power and reinsert the Game Card.

Maar bij andere spellen doet ie het wel. Ik snap er niks van xD
Je hebt verschillende versies van de software die erop hoort. Je hebt een nieuwere versie dan nodig.
Het is al lang geleden dat ik dat gedaan heb, dus ik weet niet meer precies hoe het moet. Ik had na een speurtocht op internet het gevonden. En toen ik de nieuwe versie geïnstalleerd had, toen deden opeens veel meer spellen het. :)