Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Nintendo DS] Touch me!

Gestart door Maiken, 4 januari 2009, 12:35:04

Vorige topic - Volgende topic

LolaxLita

Ik heb ook niks met die puzzels eigenlijk XD Alleen met dat hele idee dat je een mysterie moet oplossen en er dan zo'n verhaal omheen zit, en ik val dan ook telkens al die mongooltjes lastig die je op je weg maar tegenkomt XD, als je dat doet kom je steeds meer te weten over bepaalde dingen en dat maakt je nieuwsgierig naar hoe het nou eigenlijk zit.. en verder vind ik de animatie filmpjes en het verhaal wel echt goed voor een game  :P

Eigenlijk dus echt iets voor mensen die houden van detective spelen, mega nieuwsgierig zijn, en zoveel mogelijk te weten willen komen en zo hun eigen conclusies trekken en daardoor nog nieuwsgieriger worden XD

Remus457

En vooral die hintcoins!
dan ben je als een gek overal aan het tikken voordat je besluit om eindelijk eens een stukje verderloopt xD

Ook een aanrader voor sommige puzzelaars hier. (zoveel gepuzzel is het niet, meer een kwestie van goed lezen en de juiste conclusies trekken etc. Maar wel heel leuk (vind ik))
Phoenix Wright Ace Attorney
Phoenix Wright Justice for all
Phoenix Wright Trials and Tribulations
Apollo Justice Ace Attorney

Als je wat meer van snelle stylusbewegingen houdt is ''Trauma Centre, Under the knife'' ook een aanrader.

Jnusch

Jaaa, Phoenix Wright! Eerste vond ik helemaal geweldig, but never got round to buying the sequels. Wel jammer, maar gebeurt ooit nog wel eens ofzo :D

Remus457

Ik heb R4, dus dan is het wel makkelijk om al die spellen te kunnen spelen (A)

CoOkii

Awesomeness.

Remus457

Dan weet je dus wat je te doen staat he  ^-^

blastdragon

Phoenix Wright 1 is ook heruitgebracht op wii-ware. Verhaal is niet veel anders maar de besturing is wel leuk. Zie het plaatje:
Sense, what's the fun in making sense!

Jnusch

Loool XD Lijkt me wel vet, maar beetje zinloos om 'm nog een keer te gaan doen :P

Remus457

hmm
ik denk dat 4 keer uitspelen wel genoeg is voor dat spel xD
nu weet ik al hoe het afloopt voordat het begonnen is en dat is niet echt spannend meer :(

In japan hebben ze nog meer PW maar die egoisten houden alles voor zichzelf >:(

Ralmuski

Lol. Ik denk dat er gewoon niet genoeg animo voor is om de kosten van een goede vertaling op te hoesten. ;)

blastdragon

Citaat van: Remus457 op 27 december 2009, 19:49:15
hmm
ik denk dat 4 keer uitspelen wel genoeg is voor dat spel xD
nu weet ik al hoe het afloopt voordat het begonnen is en dat is niet echt spannend meer :(

In japan hebben ze nog meer PW maar die egoisten houden alles voor zichzelf >:(
Geen Phoenix Wright en ook gene Apollo Justice. Wel Miles Edgeworth, waarin je geen advocaat bent maar aanklager.
Sense, what's the fun in making sense!

Kaasje

Ik heb Spirit Tracks :D
En hij is cool.
DIES IRAE DIES ILLA
CALAMITATIS ET MISERIAE DIES MAGNA ET AMARA VALDE

Ralmuski

Ik ga hem ook nog kopen. Zodra ik klaar ben met Final Fantasy. Ik kan maar 1 DS spel tegelijk doen in de trein. :P

Kaasje

Oeh, ik moet FFIV nog uitspelen, kom alleen niet verder xD
DIES IRAE DIES ILLA
CALAMITATIS ET MISERIAE DIES MAGNA ET AMARA VALDE

Ralmuski