Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

[PC] SW:TOR F2P

Gestart door Ralmuski, 25 februari 2011, 16:24:04

Vorige topic - Volgende topic

maartenrambo

Citaat van: maartenrambo op  8 juni 2013, 11:11:23
republic de red server
karakter umyalell
jedi consular lvl16
zou  voor goed gaan als ik jou was  piper ff alles van mij op een rijtje+ server van  de guild

"Then we'll have to out on Tauntauns"
-- Han Solo
Rollen van mij

PiperWyatt

Caracala

Karakter: Caracala
Jedi Sentinel lvl 36 
Als je je naam hier even post zal ik een invite sturen voor onze guild.  ;)

Ralmuski

Citaat van: PiperWyatt op 14 juli 2013, 22:04:29
OMG ik hoor net dat jullie allemaal Star Wars spelen! Ik zat er aan te denken dat ook te doen... Tips voor race/class? :)

Hey, awesome. De server ed heb je al gehad, als je idd republic kiest, kan je in de wvw guild.  ^-^ Wie weet maken we er ds ook nog wel een ooit. En class kiezen is aan jou. We hebben in de guild nog geen smuggler, maar dat moet je leuk vinden om te spelen, beetje type Han Solo he. Elk van de vier splitst later ook weer op in twee subclassen.

Ralmuski

Sith Sorcerer is 55 en ik heb een baby Taun Fawn als minipet van een event code gekregen.  :D

Trooper is nu lvl 40. Dus dat schiet ook al op. Verder is op mij en Jan na de guild een beetje doods, dus als mensen zich vervelen, swtor is een mooie free to play mmo. En het is star wars, dus lightsabers!

Ralmuski

Bug-fix mensen met humor:

Caracala

Spijtig, ik vond dat juist de charme van Hoth

Ralmuski

En ook klaar met de Trooper storyline.  8)

Op naar de volgende. :P

Ralmuski

Even de boel afgesplitst, dan kunnen we het ook nog eens terugvinden.

En een code (ook in post 1) voor als je nieuw wil beginnen. Als je via die code een gratis account aanmaakt, dan krijg ik een referral.  (A)

http://www.swtor.com/r/YNQ5z9

It's free!  (6)

maartenrambo

Net een half uurtje geprobeert verder te komen langs een sith in de jedi tempel wat is die gast irritant.Denk eerst maar eens door levelen.Voor ik der door kom bij hem

"Then we'll have to out on Tauntauns"
-- Han Solo
Rollen van mij

Ralmuski

Of even je gear bekijken en ev updaten, ook van je companion. Dat helpt vaak beter dan alleen levelen. Met goede gear doe je missies 2, 3 levels boven je eigen lvl. Met crappy gear heb je nog moeite met je eigen niveau.

Ralmuski

Elk spel heeft zo'n achievement waar je vooraf over denkt, pfuh, no way dat ik daaraan ga beginnen zeg. En dan op een bepaald moment komt ie vanzelf in de picture en dan haal je hem ineens. Vandaag heb ik er zo een en tegelijk doet dat je denken dat het misschien tijd is om te stoppen. >.<

Nou ja, misschien volgend jaar. (A) Nu even de events voor de feestdagen mee hobbelen nog. Ik heb als speeder een slee met cadeautjes nu.  :P

Ralmuski

Double xp weekend 14 t/m 17 maart. :) Mooi moment om in te stappen voor de lvl freaks.