Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

[PC] SW:TOR F2P

Gestart door Ralmuski, 25 februari 2011, 16:24:04

Vorige topic - Volgende topic

Ralmuski

O0

Ik heb ook een Smuggler Ralmuski, maar ik kan niet alles levelen, dus die is lvl 8 en dat blijft nog wel even zo. Maar wel een leuke class volgens mij ook. De servers zijn nu down voor een nieuwe update en maintenance. :(

Maar Jannes regelt wel een guild invite voor je gok ik. ;)

Jannes

Ik heb er één ding van geleerd: Ik leer het nooit!

Ralmuski

Bij de laatste update van gister hebben ze de xp bonus aangepast en je krijgt nu extra xp voor elke unieke account in een guild. We zitten nu op 5,8%, max is 10% bonussssss. Alle beetjes helpen. :P

Ralmuski

maartenrambo

lekker zaterdag ff spelen:D

"Then we'll have to out on Tauntauns"
-- Han Solo
Rollen van mij

Caracala

Misschien wat Heroics afwerken?

Ralmuski

Yep. Die leveren wel op. En flashpoints.

Caracala

World Bosses zullen we nog eventjes overslaan  (A)
Ik heb een keertje een gevecht meegedaan met de Coruscant Boss en we hebben 4x dik verloren, ook al hadden we 2x lvl 50 en 3x lvl25

Ralmuski

Die zijn hard ja.  XD

Ralmuski

En vandaag is weer een 2xp weekend begonnen. Op naar de 50 (met mijn Sith, nog maar 3 lvls te gaan) en dan de Trooper naar euh, minstens 30. :D

Ralmuski

Nar Shaddaa world boss is down.  8)

Caracala

:o

Nice, hoe groot was je groep?

Ralmuski

3.  (A)

We waren lvl 47 (ik), 49 en 55. Die lvl 55 een healing comp erbij. Al is de Coruscant world boss iets sterkter geloof ik, maar het vervelendste van deze was het wachten tot ie zou spawnen, want hij was het doelwit in een Operation. Dus populair en eigenlijk vrijwel constant weg. :P

Ralmuski

Yeah, mijn class quest voor Sith Inquisitor is af en ik ben Darth.  8)
Nog anderhalf lvl en ik heb ook lvl 55 bereikt. (Hutt Cartel gekocht)  (A)

PiperWyatt

OMG ik hoor net dat jullie allemaal Star Wars spelen! Ik zat er aan te denken dat ook te doen... Tips voor race/class? :)