Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

[PC] SW:TOR F2P

Gestart door Ralmuski, 25 februari 2011, 16:24:04

Vorige topic - Volgende topic

Caracala

De fee bedraagt 5000 credits  :P

Jannes

Ik heb er één ding van geleerd: Ik leer het nooit!

Caracala

Credits, geen cartel coins.  ;)
Dat is zowat het bedrag dat je verdient per missie. (Met bonus uiteraard)

Jannes

ow XD  (A)

Maar 5000 klinkt als veel

Caracala

Dat is eigenlijk peanuts  (A)
Vanaf Coruscant kan je dailies (dagelijkse opdrachten) vervullen (in groep) die je het veelvoud kunnen opleveren.
Denk eraan dat de beloningen groter worden, maar ook de benodigde equipment en skills, die op hun beurt weer duurder en duurder worden.
Kijk voor de lol maar eens bij de handelaars van de Republic fleet, daar heb je een fancy armor-ding voor 1.2M credits  XD

Jannes

Peanuts you say  XD
I've Got a lot to learn

Ik moet wat meer spelen voor ik dat soort dingen door heb XD

Ralmuski

5000 is niet zoveel nee. Ik sta klaar voor vanavond voor de registrar. Nu naar het voetballen toe! :D

Je skill-upgrades worden trouwens ook erg duur na een tijdje. :P Maar ik heb de 100.000 credit achievement al binnen op mijn Sith en die is lvl 40. Die miljoenen komen nog. XD

Jannes

Gelukkig ben ik nog maar Lvl 4 XD

Maar waar is dat Guild Register?
Of moet ik alleen online zijn?

Caracala

De balie staat in één van de hallen van de Republic Fleet. Dat is een tussenstation na de planeet Tython en voor de planeet Coruscant.
Je moet volgens mij alleen online zijn en dan ingaan op de invite van Ralmuski.
Al is het ook geen probleem om je even op te pikken en naar daar te brengen.  ;)

Jannes

Is wel zo gezellig  ;)

Ralmuski

Citaat van: Caracala op 11 juni 2013, 12:11:47
De balie staat in één van de hallen van de Republic Fleet. Dat is een tussenstation na de planeet Tython en voor de planeet Coruscant.
Je moet volgens mij alleen online zijn en dan ingaan op de invite van Ralmuski.
Al is het ook geen probleem om je even op te pikken en naar daar te brengen.  ;)

De balie staat op Coruscant. Maar verder heb je helemaal gelijk. :P Als je geen Jedi speelt is je eerste planeet trouwens Ord Mantel ipv Tython. Ik ga even voorbereidend werk doen om te gaan slapen en dan kom ik vast on-line. Tot zo. :)

Ralmuski

Trouwens, wat is jullie ingame name Polle en Janne?

Caracala

Yeey, de Counsil of WvW is geschapen  8)
Als er nog spelers willen beginnen met SWTOR, post hier dan even je naam zodat we je kunnen inviten.  ;)

Ralmuski

:D

En dat is 5% xp bonussssss.

Epidi

Epidi is de naam  (A)
Smuggler  :P