Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

mmorpg's

Gestart door Robin Kuipers, 9 december 2006, 09:14:27

Vorige topic - Volgende topic

Ralmuski

Ik heb net even gecheckt. Nog een maandje en dan is mijn eerste GW character weer jarig. :D

Cadeautjes!  8)

Rain

Gaaf! Ingame feestje! :)

Mijn eerste characters in RO en in WoW bestaan niet meer, en die van KAl Online ook niet meer denk ik.. Ook een erg leuk spel trouwens! :D
Ben alleen maar gestopt omdat ik het kwijt raakte doordat mn computer crashte..  ???

paithan

iemand ooit hero-online gespeeld?

mis mijn oude tibia-tijd wel hoor .... zo leuk als het toen was heb ik het nooit meer in dit soort spellen gekregen al start ik nog steeds af en toe "fairyland"op omdat ik vrolijk wordt van die muziekjes haha

wow begin ik in heel rap tempo erg zat te worden
iedereen terug/beginnen met tibia weer misschien? :))

Arende

ik speelde ooit tibia, maar toen was 10 en gedwongen :D

Remus457

Ik heb echt te veel MMORPG's gespeeld.
Runescape (vreselijk rotspel) Tibia(vind ik zoo lelijk)
GW nightfall en factions, WOW, Flyff, DOMO, RO, 2moons, Age of conan (die is vet, wel stom dat je moet betalen om te kunnen spelen), Cabal, Silkroad, Dofus, Habbo, Kal-online, Last Chaos, Luminary, mabinogi, MU, mythwar, Perfect world, Rakion, Rappelz, S4League (deze speel ik wel nog geweldig spel), Twelve sky en warrock.

Teveel spellen heb ik na 1 dag weer verwijderd, WoW en AoC heb ik gespeeld totdat de tijd voorbij was, daarna niet meer. een paar spelletjes hebben het 1 week volgehouden (vakantie ofzo) en daarna gewoon verwijderd.

Als warhammer online, Lotr online en AoC gewoon gratis waren, dan had ik ze leuker gevonden en misschien wel nog gespeeld.

forecaster

hoe lelijk tibia ook was...
ik vond het best vet,

runescape, is/was/blijft lelijk, en is het niet waard om te spelen...
helemaal omdat je overal member voor moet zijn...

FLYFF, is best vet.. (gestopt omdat m'n computer het niet aan kon..)
zelfde bij WoW.. en als je daarvoor ook moet betalen.. gaat de lol er snel af..

CoOkii

Heb der ook tich gespeeld, de meeste waren naar en tijdje erg saai en veel van het zelfde :S
Awesomeness.

Linqy

Paaaaaithan!!!! :O:O:O

Zullen we opnieuw gaan tibia-en, als beginnertjes op een heeeeeel nieuwe wereld?

paithan

zou best wel leuk zijn to be honest ....

CoOkii

Dat spel heb ik 3 maanden volgehouden  ;D
Awesomeness.

CoOkii

Btw, iemand ooit Kolonisten van Catan online gespeeld?
Or, Travian?

Bw, Prophet komt ie naam toevallig van Kapi-Regnum?
Komt me zo bekend voor...
Awesomeness.

Slim Cognito

Help! Help! Their closing in fast! We need reinforcements!

In dit topic kun je praten over MOG(multiplayer online games)'s, de uiteindelijke bedoeling is om samen/tegen elkaar te gaan spelen. dus is het idee dat je hier even post welke online spellen je speelt(alleen de gene die je over het net samen kunt spellen).  Zodat andere om hulp/een tegenstander kunnen vragen!

dus als je om hulp gevraagt wilt worden of juist iemand van hier wilt bevechten, kun je hier de spellen die je speelt neerzetten met even kort wat andere van je kunnen verwachten.

mijn spellen zijn:
Guildwars
alle campains, lvl20 kan je overal zo'n beetje wel mee helpen, mocht je echt af willen gaan wil ik je ook nog wel afmaken ;)

Runescape
(lvl80/81/82/83)al een tijdje niet meer(dus geen member), zolang ik geen member hoef te worden kan ik je overal mee helpen(dus ook met member vragen, zolang ik niet mee hoef)

UT2004
spreekt voor zich, ik doe graag mee met online matchen tegen of met je het maakt niet echt uit(schieten is schieten, toch?)

Elements
Ik daag iedereen uit :D

er zijn natuurlijk veel dingen die ik niet speel maar die je hier wel neer kan zetten. dan moet je gewoon even denken of je het samen over internet(dus zonder naast elkaar te zitten) zou kunnen spellen.

het topic hoeft er niet  schoon uit te zien dus het is niet zo dat hier alleen maar mag staan welke spellen je speelt, babel gerust hier en bump het topic :P ..

Meister

Tsja denk dat het lastig is om te plannen om met genoeg mensen spellen online tegen elkaar te spelen voor het forum... Daarom zijn LAN-partymeets ook ideaal xD

"Where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise."

Ralmuski

Guild Wars hier. Alle campaigns uitgespeeld en bezig in hardmode dat te herhalen.  8)

Prophet

Het enige wat ik wel eens online speel is Call of Duty 1 (United Offensive) verder niets...
Wie iets goeds zegt, voedt zich met zijn eigen woorden, van wat hij tot stand brengt, profiteert hij zelf. (Spreuken 12 vs 14)

FA 2011 (officieus): Perfecte schoonzoon