Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

mmorpg's

Gestart door Robin Kuipers, 9 december 2006, 09:14:27

Vorige topic - Volgende topic

Prophet

Ach, daar word je ook alleen maar beter van :P
Wie iets goeds zegt, voedt zich met zijn eigen woorden, van wat hij tot stand brengt, profiteert hij zelf. (Spreuken 12 vs 14)

FA 2011 (officieus): Perfecte schoonzoon

Lan

Ik speel WoW  8)

En het is inderdaad zo dat je dan waarschijnlijk wordt opgerold, alleen zodanig hard dat je er niet eens iets van leert. :P

Ralmuski

Precies. Om iets te leren moet je wel een beetje in de buurt komen. Anders kun je alleen maar uit brengen: "WTF?!?"
En daar wordt je dan heel goed in, maar of dat nou je doelstelling is. :P

Joshua

Age of Empires 2 stelt je in staat om het spel 'op te nemen'. Dan wordt alles wat de spelers doen bijgehouden, en dan kun je later door de ogen van je tegenstander kijken hoe jij gigantisch wordt afgemaakt. Daar leer je dan weer wel van.

Ralmuski

Dat is bij Warcraft 3 en Generals ook. Maar zelfs dan kom ik gewoon armen en muizen te kort om alles zo te besturen. Ze doen maar hoor, ik heb vrede met een iets bescheidener niveau en een groter sociaal leven. ;)

Ralmuski

*bump*

Dan kan ik het even bij elkaar plakken. En mijn uitspraak van vorig jaar herhalen dat ik komende maand een jarig GW personage heb, haha.

Linqy

Hebben er mensen zin om met me mee Tibia te komen spelen?!

Laat het me even weten, dan stuur ik je een invite (beloningen voor mensen die dan komen spelen) woopwoop, kunnen we gezellig op 1 server ownen!

Ralmuski

Ik vind mezelf al levenloos en vol van tijdrovende verslavingen genoeg at the moment dank u. :P

Misschien later. ;)

paithan

Citaat van: Linqy op 28 september 2010, 17:23:46
Hebben er mensen zin om met me mee Tibia te komen spelen?!

Laat het me even weten, dan stuur ik je een invite (beloningen voor mensen die dan komen spelen) woopwoop, kunnen we gezellig op 1 server ownen!

oh ja kom je nu mee...
premium is net verlopen en heb je niet gezien

forecaster

ik heb vandeweek weer iets geniaals ontdekt genaamd: DDO
voor de mensen die bekend zijn met DnD, dit is de online versie
voor de mensen die DnD niet kennen, het lijkt veel op WoW, maar dan gratis (en de spel kwaliteit is evenhoog/hoger)

if you do start, ik speel in de server "cannith"
voeg me toe in je vriendenlijst-->ik speel met Sulaphat (kijk eens bij wiki naar het sterrenbeeld "Lier"<--"Lyrae") en met Forsite (had eigenlijk Forseti (ook weer wiki, bij noorse mythologie) moeten zijn, maar die was al bezet :()

het is echt een supervet spel, en het is al helemaal vet, als je een leuke party hebt (daarbij is mijn bard helemaal geniaal, want ik kan je garanderen, dat je nooit in een trap zult lopen, tenzij je dat perse wilt natuurlijk)

Brenibro

Ik heb Wizard 101 gespeeld is leuk alleen de demo is gratis das wel balen! verder leuk spel. Je bent in dit spel een tovenaars leerling. Eerst moet je vragen beantwoorden om te bepalen wat je kracht is (ik ben ijs). Dan kun je je karakter een naam geven door te kiezen uit een voornaam en de twee delen van je achternaam.
Dan zijn of haar uiterlijk! Eerst heb je een oevenduel met de eindbaas die je op de demo niet kunt verslaan helaas.  Hier de link: https://www.wizard101.com/start

Linqy

Looooord of the rings online ftw.

Brenibro

daar moet je toch voor betalen?

Linqy

Nee hoor, is free to play, al kun je wel voor betaalde opties kiezen  O0

Vakonov

Ik ben nooit zo'n fan geweest van mmorpg's. 9 van de 10 mensen is verder dan ik, en ik heb altijd het gevoel achter de rest aan te lopen qua stats en alles... :(