Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

mmorpg's

Gestart door Robin Kuipers, 9 december 2006, 09:14:27

Vorige topic - Volgende topic

Daeron

ik doe aan The West, een cowboyspel waarbij je een karakter kan kiezen en oneindig opdrachten kunt blijven vervullen.
en aan: Molohillempire waarbij je een tuintje hebt dat je moet blijven ontwikkelen en ook steeds meer tuintjes kunt gaan kopen.
en aan Tribal Wars, net weer mee begonnen op wereld 12 en ik begin al aardig op te schieten en verwacht tegen het einde van april een nieuw dorp te hebben

Meister

Eigenlijk heb ik een hekel aan rpg's maar om een of andere reden speel ik toch WoW (private server) denk alleen dat daar een eind aan gaat komen als Empire Total War op de deurmat ligt :P.

"Where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise."

Xindar

TIBIA EN RUNESCAPE ZIJN TOCH WEL DE SLECHTSTE MMORPG'S DIE ER ZIJN! xD

Ragnarok Online for the win!

Erwipro

Ik heb gespeeld... ehm.
Planetarion en Empire Quest. Zijn eigenlijk hetzelfde en dat was toen (6 jaar geleden ofzo :P) nog supercool en, belangrijker, volledig gratis. Nu is het uitgebreid en ziet het er lelijk uit.
Daarna heb ik een poosje Tycoon Online gedaan maar dat was na een poosje ook niet meer bij te houden.
Een jaar geleden ben ik begonnen aan Tribal Wars maar dat was echt superstom omdat ik bij een te grote alliantie zat zodat het allemaal supersimpel werd. Daar was altijd reclame voor iets wat daar op leek maar waar ik de naam niet van weet maar dat zag er veel te kleine-kindjes-vrolijk uit. Dus.

Inuzuki

Is flyff er ook een?

js1493

Ja :D
Die speel ik ook en ik heb Tales of Pirates gespeeld. (soms doe ik die nog wel es)
Runescape heb ik ooit wel eens gedaan, maar had ik niet zoveel mee :P

Amilmarith

Fkyff is er een ja :P

pff, ik niet echt. Alles wat ik probeer te downloaden doet het niet echt..

Beertyah

moet je runescape eens proberen die moet je niet downloaden, werkt gewoon in je browser.

paithan

of tibia (tibia.com)
free play ook

Xindar

Zucht -.-'

Tibia en Runescape zijn lelijk, slecht en stom. Hou op! XD

Beertyah

heb je runescape al eens gezien sinds de high definition full screen versie?

Xindar

Het zal er vast niet veel op vooruitgaan.

Heb je ooit Ragnarok Online gespeeld?

Beertyah

het is serieus veel vooruitgegaan :P

even een before and after:
(en mijn grafische kaart kan geen anti-aliasing aan (zorgt ervoor dat je die pixel lijnen niet ziet) dus het kan nog beter dan wat ik kan laten zien)

before:

after:

Linqy

Hehe, ik speel idd nog steeds tibia, das al eeuuuwen!
Verder ook fairyland gespeeld, runescape ook wel een kans gegeven.

En xindar, RO rules. Alhoewel ik wel alleen op achterafservertjes heb gespeeld!

Xindar

Ik ook hoor, 1/1/1 rates zijn me te laag en als je er nog voor moet betalen ook zeg. :O Pff. Heb 3 jaar op een 3/3/2 server gespeeld, een Nederlandse, RevolutionRO. Dat is nu verhuist naar RebellionRO alleen mijn torrent dinges doet het niet goed dus kan hem niet downloaden. :(

En Tyah, hij gaat er wel op vooruit hoor. :P maar mooi is anders