Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

mmorpg's

Gestart door Robin Kuipers, 9 december 2006, 09:14:27

Vorige topic - Volgende topic

vuris

ja das wel zo member kunnen veel meer verdienen meer zijn gemiddeld hoger geleveld en hebben meer skils en quest dat is zeer jammer ja

Joshua

Members hebben gewoon alles. Non-Members spelen de demo van het eigenlijke spel... minder dan 10%.

Dood aan Run Escape!

vuris

ja maar toch blijf ik het een mooi spel vinden

Merel.

Zo is dat met zoveel spellen... erg jammer, maarja. Ikzelf heb geen zin om ervoor te dokken (zo is dat met Runescape toch ook?).

Xindar

STERF RUNESCAPE, STERF!

Beertyah

Eh runescape :D
Lvl 114 hier :P Speelde vroeger echt superveel, kwam niet tengoede van school enzo.
Speel nu nog heel af en toe.

vuris

cool lvl 114.. ben pas lvl 72

Selinde

Oke ik ging het net eens proberen. Navigatie is ziekelijk irritant. En verder snap ik er vrij weinig van. Nee, dit is niet een spelletje voor mij :P

vuris

ja navigatie als je het voor de eerste keer doet is zeer iritant want je weet echt niet waar wat ligt (en het is aardig groot)
en verder moet je er even inkomen want het is helemaal in het engels (voor de gene die niet zo goed engels kunnen zeer iritant) en er zijn aardig veel dingen die je even onder de knie moet krijgen, maar als je na een tijdje een paar doelen voor je zelf hebt opgezet en je het onder de knie hebt is het leuk voor een aardige tijd.
totdat je al je doelen hebt gehaald en je te druk word tenminste

Beertyah

Navigatie had'k op't begin ook moeite mee,
tot ik leerde met de minimap (rechtsboven) te navigeren, daar kan je immers ook in klikken om ergens heen te gaan :D

Selinde

Mja het Engels is geen probleem, en die minimap had ik ook wel door. Maar dat je het eerst onder de knie moet krijgen, daar heb ik het geduld niet voor. :P

Beertyah

het is denk ik handig als je gelijk mij een laptop hebt.
Rechterhan op de pijltjestoetsen om de camera te draaien en linkerhand op de mousepad.
anders als je met rechts je muis moet gebruiken staan die pijltjestoetsen zo vervelend ver naar rechts :D

blastdragon

Citaat van: Beertyah op 27 januari 2008, 19:40:57
het is denk ik handig als je gelijk mij een laptop hebt.
Rechterhan op de pijltjestoetsen om de camera te draaien en linkerhand op de mousepad.
anders als je met rechts je muis moet gebruiken staan die pijltjestoetsen zo vervelend ver naar rechts :D
Behalve als je een linkspoot bent zoals ik Whieee  ;D
Sense, what's the fun in making sense!

paithan

ik speel al 6 jaar tibia met linqy en anderen ...verder nog regelmatig WoW.
Verder heb ik runescape, hero en LotR eens een kans gegeven en ben ik een tijdje verlsaafd geweest aan fairyland

anderen die dit ook spelen?

Beertyah

*is zelf nog steeds stiekem verslaafd aan runescape*
al doe ik eigenlijk alleen actief de quests (wanneer er nieuwe uitkomen want ik heb ze allemaal gedaan)
ik wil gewoon weten hoe al die verhaallijnen aflopen :P