Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

Het Eurovisie SongFestival Topic

Gestart door bert-boefjes, 14 mei 2013, 20:06:02

Vorige topic - Volgende topic

Wie zal het songfestival gaan winnen? (In volgorde van optredens)

Frankrijk
Litouwen
Moldavië
Finland
Spanje
België
Estland
Wit-Rusland
Malta
Rusland
Duitsland
Armenië
Nederland
Roemenië
Verenigd Koninkrijk
Zweden
Hongarije
Denemarken
IJsland
Azerbeidzjan
Griekenland
Oekraïne
Italië
Noorwegen
Georgië
Ierland

Inemini

De videoclip van Birds is inderdaad mooi! Eerst was ik absoluut niet kapot van het liedje, maar nu begin ik het nu toch steeds beter te vinden. Ik denk dat het nog wel eens in het linker rijtje kan gaan eindigen. Een top 3 klassering lijkt me alleen nog steeds íetsjes te optimistisch :P

En ik vond Azerbeidzjan trouwens echt heel goed! Zowel de zang als de act. Wauw :D Van wat ik tot nu toe heb gezien, mogen zij van mij echt wel winnen! Malta en IJsland vond ik ook allebei goed, maar die zullen waarschijnlijk toch niet winnen.

Citaat van: Ivolod op 17 mei 2013, 15:46:10
Mij lijkt hij een beetje een ijzig type.
Zooo, die was slecht XD

Maar die gast van IJsland moet alleen wel even naar de kapper (A)

Ivolod

Citaat van: Inemini op 17 mei 2013, 16:05:01
Zooo, die was slecht XD

Maar die gast van IJsland moet alleen wel even naar de kapper (A)

Slechte grappen zijn mijn specialiteit :D
Maar even serieus, ik vind dat met dat lange haar wel wat hebben, hij straalt iets Viking-achtigs uit zo en dat past wel bij IJsland.

Inemini

Hahaha, nee, mannen mogen geen langer haar hebben dan ik XD
Net zoals ze niet hoger mogen zingen! *Gruwelt nog steeds bij de gedachte aan die Roemeen*. Wel mooi trouwens dat ie het publiek bedankte met zo'n lage stem :P Stiekem denk ik dat er gewoon een vrouw verstopt zat achter dat doek.

Ivolod

Citaat van: Inemini op 17 mei 2013, 16:24:30
Hahaha, nee, mannen mogen geen langer haar hebben dan ik XD
Net zoals ze niet hoger mogen zingen! *Gruwelend nog steeds bij de gedachte aan die Roemeen*. Wel mooi trouwens dat ie het publiek bedankte met zo'n lage stem :P Stiekem denk ik er gewoon een vrouw verstopt zat achter dat doek.

Ja, ik moest stiekem inderdaad wel lachen toen ik zag dat het een vent was. XD
Het is wel knap en zo, maar het werkt wel echt op mijn lachspieren. :P

Inemini

Nou, bij mij vooral op m'n traanspieren. Dat was echt om te janken :P

Maedhros

Citaat van: domien op 16 mei 2013, 14:21:57
Hij is niet van België, hij is van Wallonië grooot verschil met hem wil ik niet geassocieerd worden

Lol, die heb ik nog niet gehoord :P ik ken mensen die zich voorstellen als Vlaming, en niet als Belg (ikzelf bijvoorbeeld), maar ontkennen dat Wallonië een deel van België is :P
River Song: "Apollo 11 is your secret weapon?"

The Doctor: "No, no, it's not Apollo 11; that would be silly. It's Neil Armstrong's foot!"

Kingosje

Hij is wel van België hoor.  ;) Als je Vlaams-Nationalistisch bent kun je ook gewoon zeggen: 'Ik ben Vlaming' ipv 'Ik ben Belg en de Walen niet'  :P
EDIT: Ben overigens nu Nederland aan het luisteren op youtube. België vond ik namelijk matig. En ook Anouk heeft al mooiere liedjes gehad  :(
EDIT2: Na er eens goed naar geluisterd te hebben neem ik dat van België terug. Zeker niet het beste nummer maar ook niet slecht toch  :P

Insanity

Ik vind de inzending van Duitsland wel erg lijken op Euforia hoor. Iets teveel naar mijn mening :P

Beste inzendingen finale:
- Denemarken
- Noorwegen
- Azerbaijan
- Oekraine

Naarnaast iets minder, maar wel stukken beter dan de rest:
- Zweden
- Nederland
- Rusland
- IJsland
- Malta
- Georgie

Met Denemarken als uiteindelijke winnaar :)

Mexicanobroeder

De enige westerse landen die niet meedoen zijn Zwitserland, San Marino, Liechtenstein en Oostenrijk. Hoezo oostblokfeestje?

bert-boefjes

Liechtenstein doet sowieso al jaren niet mee :P

Onderschat het niet hoor, ik ben erg benieuwd naar hoe het gaat worden!
Jullie zijn welkom om te komen kijken hier :)
het is hier trouwens ook kermis, dus dat is ook leuk :)
Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!

Maedhros

Citaat van: Kingosje op 17 mei 2013, 18:28:31
Hij is wel van België hoor.  ;)

Weet ik ook wel, maar Domien zei letterlijk dat de Belgische kandidaat geen Belg was, maar een Waal (wat ik raar vond)
River Song: "Apollo 11 is your secret weapon?"

The Doctor: "No, no, it's not Apollo 11; that would be silly. It's Neil Armstrong's foot!"

bert-boefjes

Vanavond is het zo ver, wie gaat er winnen denk je?
Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!

lionne

Germelia

Citaat van: Insanity op 17 mei 2013, 19:43:28
Ik vind de inzending van Duitsland wel erg lijken op Euforia hoor. Iets teveel naar mijn mening :P

Dat dacht ik ook toen ik de promo zag dinsdag! Wat een kloon!

Kingosje

Ik ga lekker voor elk land men punten op tien zetten hier  :P

Frankrijk krijgt alvast een 7 van me want het klinkt wel goed maar het is niet men smaak  :P
Litouwen krijgt een 5 want ik vond het niks ._.
Moldavië krijgt een 8 want goede zang, leuke act maar ik versta er niks van  XD
Finland een 7 want wel leuk maar ook niet super  :P
Spanje idem als Finland maar toch iets vrolijker dus een 8  :)
België krijgt een mooie 7 want het nummer is best lekker maar de act is niks  XD
Estland vond ik supermooi, een 9  :D
Wit-Rusland was best swingend en de act vond ik ook wel coowl dus 8  :)
Malta was, schattig, een 6 ._.
Rusland, nou nee, een 6 ._.
Duitsland vond ik echt een superlekker dansnummer maar inderdaad een beetje teveel Euforia dus een 8  :)
Armenië vond ik gewoon een standaard popnummer met weinig inhoud, een mager 6je   :(
Nederland vond ik een beetje een depressief nummer maar wel super gezongen dus een 8  :D
Roemenië vind ik om de een of andere reden friggin awesome en krijgt een 8  XD
Groot-Brittanie vond ik wel wat hebben maar meer niet dus een 7  :)
Zweden vond ik eerst nog redelijk maar die hoge noten kan hij gewoon niet aan, een 5 ._.
Hongarije net als Malta schattig maar vond ik toch nog leuk dus een 7  :)
Denemarken was leuk, goed gezongen dus een 8  :)
IJsland krijgt een 7 want goede zang maar ik vind het nummer niks.   :-\
Azerbeidzjan vond ik een mooie symbolische act maar hij zong in het refrein vaak vals en verdient dus maar een 6  :-\
Griekenland vind ik echt leuk, een 8! <3
Oekraïne vind ik een beetje saai, een 6  :-\
Italië een standaard ballade die nog niet eens super gezongen was dus maar een 6  :(
Noorwegen weet me ook niet geweldig te overtuigen, een 7  :-\
Georgië was goed maar niet zo goed dus ook maar een 7  ;)
Ierland vind ik last but not least ook nog wel best wel een vet nummer dus een 8  :)

Wat betekent dat ik lekker mijn stem aan Estland ga geven :')