Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

Once Upon A Time [serie]

Gestart door Gait, 2 april 2013, 18:09:27

Vorige topic - Volgende topic

maartenrambo

kijkt ook weer  en de spinn of  :Once upon in time wonderland is ook best wel  grappig

"Then we'll have to out on Tauntauns"
-- Han Solo
Rollen van mij

Captain

Hopelijk begint seizoen 3 snel in Nederland!

Joanne

Niemand die nog weet wanneer het begint? I love it! Ik blijf er ook serieus voor thuis XD

Stefano

Ik kijk het liever meteen als de ep in Amerika is uitgezonden, anders is het te lastig om de spoilers te ontwijken, zeker omdat het tweede deel van seizoen 3 spannend is :D

Captain

Seizoen drie zou niet meer op Net 5 worden uitgezonden zoiets was er, maar ik denk dat dat wel gaat gebeuren omdat er best veel gedoe over was ;d

nathh

Ik moet de aflevering van zondag (die op maandag hier online stond) nog kijken, had gister geen tijd.

Jannes

Citaat van: nathh op  8 april 2014, 16:12:11
Ik moet de aflevering van zondag (die op maandag hier online stond) nog kijken, had gister geen tijd.

Me2

Ik ben echt benieuwd  (A)

Ik heb er één ding van geleerd: Ik leer het nooit!

Stefano

Ik vind seizoen 3b echt zo gaaf! Het gaat nu lekker snel allemaal en er gebeurd zoveel :D Nu met de aflevering van afgelopen zondag zijn eindelijk ook wat vragen beantwoord, maar nog steeds zit ik met de vraag: Wat wil Zelena nu echt met de baby van Snow en Charming!

Jannes

Citaat van: Stefano op 29 april 2014, 12:49:02
Ik vind seizoen 3b echt zo gaaf! Het gaat nu lekker snel allemaal en er gebeurd zoveel :D Nu met de aflevering van afgelopen zondag zijn eindelijk ook wat vragen beantwoord, maar nog steeds zit ik met de vraag: Wat wil Zelena nu echt met de baby van Snow en Charming!

Wat weten we eigelijk wel.
Die TT(timetravel) spel

Maar hoe dat het werkt is natuurlijk wel de vraag.
En arme hook. Hij doet zo zijn best.
En jeej R&R (ROBIN) en (REGINA)

Linqy

Jannes

Citaat van: Linqy op 29 april 2014, 13:07:19
Ik wil trouwen met hook.

He's Awesome!
Wie niet :P (stomme emma)

Stefano

Ja Hook is sexy =D

Daarnaast weten we wie de Tinman, Lion en Scarecrow is van het verhaal van OZ :P
Daarnaast komt Dorothy voor in de volgende aflevering, waarin ook de bevalling komt! Ik ben zo fricking benieuwd :D

Linqy

Wat een spoilers in 1 post XD

Stefano

Heb je niet de promo gezien :P

feolyn

nee, en nu ben ik boos stefano!
keep kalm and drink rum, i'm just a pirate werewolf