Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

Nieuwe computer?

Gestart door Gait, 22 februari 2013, 00:13:47

Vorige topic - Volgende topic

Gait

Mijn laptop begint nu toch echt aan zijn einde te komen. Ik kan buuiten mijn forums en msn niets meer doen op mijn laptop, en op mijn minilaptopje kan ik de laatste tijd ook nog maar weinig eigenlijk.

Dus ik was opzoek naar een computer, geen laptop, maar gewoon een computer. Nu.. ik heb er totaal geen verstand van>.> Dus ik hoop dat er een paar me uit de brand kunnen helpen.

Ik hoef geen supermodern weet ik veel wat ding, ik wil gewoon eentje waar ik op skype kan, op internet kan en af en toe misschien de sims 3 spelen (ik ben absoluut geen gamer, dus verder dan af en toe kom ik ook niet xD)  en ik ben veel bezig op paint, word en af en toe excel

Nou ja nu had ik mijn oog laten vallen op eentje, nu was dus mijn vraag aan jullie, is die geschikt voor mijn eisen?

http://www.mediamarkt.nl/mcs/product/HP-Compaq-CQ2910EDM---HP-LV2011Q,10259,350534,508547.html?langId=-11

Dixie

Je zou hier eens kunnen kijken, best wel goede site die ook prima advies geeft over wat voor soort computer het beste bij je eisen en prijsrange past :) Verder kan ik je helaas niet heel goed adviseren, maar er zijn hier genoeg mensen die er veel van weten :)

Gait

._. *ziet de site en beseft dat ze hier niet midden in de nacht moet naar kijken xD*

Ik wil alleen maar weten of die computer gewoon sterk genoeg is voor mijn eisen en alles xD That's all :P 

*weet niet goed waar ik op die site moet kijken en wat ik uberhaubt daar aan het zoeken ben* :x

Meister

Moet je de randapparatuur in de zin van beeldscherm, toetsenbord, muis en boxen ook erbij hebben of niet?

Edit: En om terug te komen op je vraag, ik denk dat de processor van die computer een groot minpunt is mogelijk zelfs dat die bij sims 3 al begint te zeuren XD