Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Mogelijk de grootste discussie op muziekgebied

Gestart door domien, 14 september 2012, 22:29:44

Vorige topic - Volgende topic

Kingosje

Ik ben het eigenlijk gewoon helemaal eens met Dixie.
Ik vind dat As long as you love me zelfs een heel leuk nummer is.
Maar hij is een etter, alleen een die goed kan zingen /P

Rob

Hoezo is hij een etter? Hij is een aardige knul. :P Ik vind Mistletoe soms wel leuk om te luisteren. :D

Mexicanobroeder

Ik vind 'm juist geen irritant kereltje, maar ik vind z'n zang en muziek gewoon absoluut niet boeiend.

En de grootste discussie op muziekgebied is Beatles vs. Stones, en daarna Oasis vs. Blur :P Dáár zijn pas vriendschappen op gesneuveld

Kingosje

Hij mag dan wel heel leuk lijken maar als je sommige dingen hoort die hij deed...
Alleen doet elke ster van zijn leeftijd dat :(

Maedhros

Citaat van: Mexicanobroeder op 18 november 2012, 22:42:15
Ik vind 'm juist geen irritant kereltje, maar ik vind z'n zang en muziek gewoon absoluut niet boeiend.

En de grootste discussie op muziekgebied is Beatles vs. Stones, en daarna Oasis vs. Blur :P Dáár zijn pas vriendschappen op gesneuveld

dat eerste is geen discussie, aangezien het gewoon Beatles is (wie zijn Oasis en Blur trouwens? :P)
River Song: "Apollo 11 is your secret weapon?"

The Doctor: "No, no, it's not Apollo 11; that would be silly. It's Neil Armstrong's foot!"

basjebooi

Maedhros hoe durf je dat te zeggen de stones zijn veel beter dan die hippies uit liverpool

Mexicanobroeder

Citaat van: Maedhros op 25 november 2012, 15:39:22
dat eerste is geen discussie, aangezien het gewoon Beatles is (wie zijn Oasis en Blur trouwens? :P)

Oasis en blur zijn best bekend hoor. Wonderwall en song 2 kent bijna iedereen.

Mexicanobroeder

Beatles en Blur dus. :P Beetlebum en A Day In The Life zijn onovertroffen.  :D

Mus

Ik vind Country house echt te leuk :) Was een tijd lang mijn beltoon. Tender <3 en Coffee & Tv natuurlijk! Song2 heb ik veul te veul gehoord.
Van Oasis vind ik Champagne Supernova echt heerlijk.
You can't buy happiness but you can bloody well charge it.

Floris

Soms hoor ik een liedje en dan denk ik: dit klinkt best oke. Maar vaak dan gaat het over liefde en een diepere betekenis en dergelijke en dan denk ik: Omg, je bent 17 ofzo, doe eens normaal XD
Maar dat heb ik bij alle zangers/zangeressen die tieners zijn en doen alsof ze al tig relaties achter de rug hebben :P

(Hierbij probeer ik overigens niet te zeggen dat ik het allemaal weet ofzo, ik ben ook pas 20 :D)

Blackfire948

Oeeh!! JB...

Ik vind zijn muziek kwalitatief gezien niet erg (ik kijk vooral naar of het luisterbaar is zegmaar XD)
Als persoon zelf vind ik hem soms een beetje irritant...
maar het irritanste vind ik zijn fanbase AKA de "beliebers"
doordat ze zo eenzijdig zijn (sommige) wordt Justin Bieber eigenlijk heel hoog gezet waar die naar mijn mening niet zou horen....