Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

Reactietopic

Gestart door Golovior Regisir, 3 september 2008, 15:52:36

Vorige topic - Volgende topic

Golovior Regisir

Natuurlijk moet hier ook een reactietopic.

Ben duidelijk in welk verhaal je bedoeld en wie de schrijver is. Begin je post daarmee waarna je een witregel doet, dan is het duidelijk voor wie de reactie bedoeld is.

jakarw

Heph! het idee voor je stukje sklinkt heel cool, alleen kheb nu geen zin om intensief te lezen dus dat komt nog wel, maar je idee is cool ;) :P

Hephaistion

Goh Vince, wat een prachtig geschreven verhaal heb je tot nu toe. Wat een leuk idee ook. Kben benieuwd hoe de andere twee of drie hoofdstukken zullen zijn.

Hephaistion

*bloost*

Jeeh, drie hele mensjes die het gelezen hebben

Lianne

ik vind het leuk maja... ik had het al op msn gezegd ;) :)

Erwipro

@Heph: eindelijk gelezen. Ik vind je verhaaltjes wel cool. En ik voel me vereerd =D
Benieuwd naar je andere 2 :)

Maedhros

Ow, ik heb een stomme fout bij mijn verhaal ontdekt, ik liet ze er een decenium (10 jaar) i.p.v. 24 uur over doen om met z'n allen aan boord van de vloot te gaan
River Song: "Apollo 11 is your secret weapon?"

The Doctor: "No, no, it's not Apollo 11; that would be silly. It's Neil Armstrong's foot!"

Lianne

xD dat kan ook hoor :P maar dan ben je wel erg sloom :P

Maedhros

Nee, de soldaten zijn dan erg sloom
River Song: "Apollo 11 is your secret weapon?"

The Doctor: "No, no, it's not Apollo 11; that would be silly. It's Neil Armstrong's foot!"

jakarw

Heph ik vind jou stukjes zo mysterieus overkomen :P
heel goed  O0

alleen... hoe laat is het nu:
CiteerDe grote dunne wijzer wijst naar beneden, naar de zes en de korte dikke strekt zijn lichaam naar boven, naar de twaalf. Contrast.

:D

Hephaistion

half twaalf of half één. Alleen wijst die korte dan altijd tussen twee cijfers in dus klopt het niet helemaalXD
achja, boeie....zelfinterpretatie aan het verhaal is altijd goedXD

jakarw

Hephaistion

nou moet ik die vierde man maken maar dat is gewoon een eikel...en hij is stom.

jakarw

Floris

Mag ik ook een reactie op mijn verhaal? :P