Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

Boekrecensies

Gestart door Roggie, 18 maart 2012, 15:59:23

Vorige topic - Volgende topic

Roandraak

Ik doe niet aan sarcasme, ik bén sarcasme. -!- Ik loop in 6 sloten tegelijk, 7 is te veel.

Heartless

De auteur van Karel ende Elegast is onbekend :)
En op de beginpagina staat wistoogmerk ipv winst.

I still don't like the colour, maar het is wel een hele duidelijke site! :)

Roggie

Citaat van: Flooros op 19 maart 2012, 10:53:24
Niet eens erotiek? :o
Maar ontopic, ik heb wel boeken die niet per se over seks gaan maar soms toch vrij pikant zijn, mag dat wel? :P Als in, t zijn geen bouqetromans en het verhaal gaat in principe niet om seks, maar het komt er wel veelvuldig in voor en speelt soms toch wel een centrale rol XD
Dat lijkt me nog steeds niet onder Erotiek vallen? :P
Citaat van: roandraak op 20 maart 2012, 07:43:17
Goedemorgen, klein vraagje.
Ik denk namelijk dat ik al een leuk logo kan maken. Leesrecensie als tekst en die tekst opvullen met letters die ook nog enige logica hebben. Mij leek het leuk om daar een recensie voor te gebruiken die je al hebt.

Dus, heb je die toevallig? Of vind je dit idee zo crappy als hel :)
Heb je er al één genomen?
Right? Nu ik toch bezig ben, Mogenlijk = mogelijk  en zouden willen hebben klinkt beter als je er willen hebben van maakt. Zouden en wouden is meer spreektaal.

Leesrecensie.nl is opgericht met doel een simpele en betrouwbare bron van advies te geven.  Deze zin loopt niet lekker ;)
Pas ik aan!
http://leesrecensie.nl/recensies/anoniem/karelendeelegast.html kom ik bij simone van der vlucht uit?
Er zitten inderdaad nog fouten in de hyperlinks, ga ik nog aanpassen!
Citaat van: Heartless op 20 maart 2012, 13:38:51
De auteur van Karel ende Elegast is onbekend :)
Op het plaatje dat ik had gevonden stond wel een naam... Of was dat de persoon die het gepubliceerd had?
I still don't like the colour
Pech (A)
maar het is wel een hele duidelijke site! :)
Merci :D
Joe.

EMIBH

Wat een geweldig leuk idee!
Ik lees zelf graag boeken en zal zeker eens enkele recensies voor je schrijven (ik heb me ook al geregistreerd op het forum ;)).

Roggie

Yay voor opvulmensjes! :D

En bedankt!
Joe.

Heartless

Ik ben er pretty sure van dat die auteur onbekend is. :) Ik heb het boek gelezen, het is een heel belangrijk en bekend werk uit de middeleeuwen en in die tijd draaide literatuur niet om de schrijver maar om het moeraal dus waren de schrijvers onbekend. Vraag mijn Nederlandsliteratuur boek maar :D

LittleWeird

Ik weet het ook heel zeker, mij was nog niet opgevallen dat je er al wat bij had gezet XD Maar ik had toch keurig onbekend erbij gezet?

Edit: En ook ik zit nu op het forum. Ik zie alleen de plaatjes met nieuw niet in Google Chrome?

Roggie

?

Welke plaatjes bedoel je?
Citaat van: LittleWeird op 20 maart 2012, 15:00:36
Ik weet het ook heel zeker, mij was nog niet opgevallen dat je er al wat bij had gezet XD Maar ik had toch keurig onbekend erbij gezet?
Ja, maar ik ben eigenwijs :-X
Joe.

LittleWeird

Als er iets is geplaatst wat ik nog niet gelezen heb, zie ik zo'n afbeeldinkje van kan dit niet openen (of hoe je het ook wil noemen) achter de titel.

Floris

Mja ik vind dat, tenzij diegene het ermee eens is, je niet zomaar mag sleutelen aan wat iemand anders heeft geschreven. Als het slecht is, dan zet je 't er gewoon niet op, maar iemand anders heeft dat gemaakt en in zekere zin mag je al heel erg blij zijn dat mensen dit uberhaupt voor je willen doen. Ik vind het nogal kwalijk dat je dat soort dingen zomaar gaat aanpassen :P

EMIBH

Citaat van: LittleWeird op 20 maart 2012, 15:00:36

Edit: En ook ik zit nu op het forum. Ik zie alleen de plaatjes met nieuw niet in Google Chrome?
Ik zie ze ook niet... :P

@Roggie: de kleine plaatjes achter de topictitels met daarin "Nieuw" die je naar het eerste ongelezen bericht doorlinken.

O, ik heb in het feedbackforum een topicje aangemaakt.

LittleWeird

Ooh, dat maakt me niet zoveel uit Floor, sommige stammen zeg maar nog uit de brugklas.

Floris

Mja, ik zou het persoonlijk wel vervelend vinden als mensen mijn werk ongevraagd aanpassen :D

Heartless

http://leesrecensie.nl/ons.html
CiteerHP3 is bla bla bla, brilliantly written, exciting geblablabla bla bla bla bla
CiteerMiep Miepersteijn

Dit komt trouwens niet helemaal serieus over, terwijl je site wel serieus bedoeld is, neem ik aan :P

Roggie

Work in progress, ik moet nog opstuursystemen maken, zes recensies erop zetten, nieuwe alfabetische database erbij, tachtig bestanden aanpassen zodat het nieuwe logo erop komt, typo's verbeteren...

Met wat geluk is alles klaar voor gebruik medio april :)
Joe.