Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

Spotify

Gestart door Geebster, 29 december 2011, 16:44:05

Vorige topic - Volgende topic

Geebster

Ik vroeg mij eigenlijk af zijn er hier meer mensen die dat gebruiken?
Ik vind het echt een geweldige uitvinding. Gratis muziek luisteren en nog legaal ook!

Mijn moeder heeft KPN genomen sinds kort en daar kreeg je gratis premium bij die Lennart nu in gebruik heeft.
Dus ik kan alleen premium als hij niet thuis is op zijn naam maar ach als hij er wel is gebruik de gratis versie. Dan mag je alleen maar elk liedje max 5 keer luisteren XD

tommy9119

Ik gebruik het wel, maar dan vooral om muziek af te spelen die ik al gedownload heb met LastFM.free. Op mijn mobieltje kon ik destijds geen betere vinden en vanwege het syncen met je pc heb ik hem daar ook maar op gezet.

Gelukkig kan je local files wel miljoenen keren luisteren. :)

Dixie

Ik heb Spotify Unlimited en ik ben echt super tevreden!! 5 euro is echt weinig en in ruil daarvoor kan ik zoveel muziek luisteren als ik wil. Aanrader :D

Animo

Citaat van: Geebster op 29 december 2011, 16:44:05
Dan mag je alleen maar elk liedje max 5 keer luisteren XD

Echt? Dat wist ik helemaal niet. Ik heb Spotify nu al een maand en speel steeds dezelfde online playlist, zonder enig probleem.

Alexxje

Citaat van: Animo op  2 januari 2012, 16:02:42
Echt? Dat wist ik helemaal niet. Ik heb Spotify nu al een maand en speel steeds dezelfde online playlist, zonder enig probleem.
Me neither. Heb zeker al honderd keer naar dezelfde liedjes geluisterd.

Erwipro

Ik heb al een betaald account bij last.fm maar ik denk erover om dat op te zeggen. Spotify vind ik toch fijner. :P

Geebster

Citaat van: Animo op  2 januari 2012, 16:02:42

Dat zei mijn vriend tegen mij maar ik vond het ook al onzin  ::) :P

Dus misschien is het een leugen XD

tommy9119

Bij mij gebeurde het eerst ook, geen idee of het nog steeds zo is. Ik weet zelfs niet eens meer of het bij alle nummers gebeurde. Maar, zoals ik al zei, het is of was niet helemaal gelogen of verzonnen.

Rob

Ik gebruik Grooveshark.com geheel gratis, en alle nummers legaal ook. :D

Floris

Ik mag heel veel liedjes al niet meer luisteren helaas :( maar ik heb geen unlimited want ja, ik heb zelf al heel veel muziek :P

Devyathe

Ik snap niet zo goed hoe het werkt

Geebster

Heb nu een afspeellijst gevonden op spotify die is echt geweldig! :D
Alle nummer 1 hits van 2000 tot en met 2010  ;D old school memories haha heerlijk

Biggers