Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Algemene Wii topic

Gestart door Roandraak, 22 augustus 2011, 09:13:30

Vorige topic - Volgende topic

Roandraak

Spreek hier over alles wat met de Wii te maken heeft, deel friendcodes en daag mensen uit voor een challenge

Ik ga vanmiddag zo veel mogelijk van mijn friend codes opzoeken voor mijn wii. Die zijn toch verschillend per spel?
1805-3755-1752 = roandraak

Ik doe niet aan sarcasme, ik bén sarcasme. -!- Ik loop in 6 sloten tegelijk, 7 is te veel.

Ralmuski

Geen idee. En wat kunnen we ermee? :P

Roandraak

Citaat van: Ralmuski op 22 augustus 2011, 19:50:10
Geen idee. En wat kunnen we ermee? :P
Online tegen elkaar: Super Smash Bros Brawl Wii, Mario Sports etc etc. *moet de wii nog eens aansluiten* nu te druk, codes komen echt :D

Ik doe niet aan sarcasme, ik bén sarcasme. -!- Ik loop in 6 sloten tegelijk, 7 is te veel.

LoveRalph

Die zijn geloof ik niet verschillend per spel hoor. Elke Wii heeft een eigen code, en die kan je voor alle spellen gebruiken.

Rob

Niet echt, je krijgt voor elk spel een andere code.

LoveRalph

Dan faal ik, dat is ook een optie xD

Ralmuski

Citaat van: roandraak op 25 augustus 2011, 16:09:31
Online tegen elkaar: Super Smash Bros Brawl Wii, Mario Sports etc etc. *moet de wii nog eens aansluiten* nu te druk, codes komen echt :D

Oh, heb je daar codes voor nodig. :P Nou, die heb ik dan vast wel ergens. Super Mario Bros Wii heb ik en GH6.

Roandraak

Code eindelijk eens opgezocht! Vrijwilligers voor een potje brawl?

Floris

Ik vind dat echt een stom spel :D Maar ik heb toch geen Wii :P

zone020

Ik heb wel een wii, maar geen Brawl, ik voeg je wel toe als mijn wii gemaakt is.

Rhino

Iemand iets te zeggen over Ferrari challenge op de Wii
of een probleen,vraag,opmerking?  :D

Dixie

De code van mijn Wii is 0630590098295762 maar ik heb geen idee hoe het met aparte codes voor aparte spellen zit ::)

Ralmuski

Ooh, ik ga ook eens kijken. Want een kans op gamen over de Wii met Dixie laat ik niet schieten. :P

Nobody

Iemand die zin heeft om binnenkort potje MARIO KART te spelen op de WII? share friend code please!
404 Error - body not found

Markm

Mijn Wii: 2058 1920 9683 3163
Mario Kart: 2535-3992-4147