Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

starcraft 2

Gestart door paithan, 13 augustus 2011, 11:04:18

Vorige topic - Volgende topic

paithan

Is er iemand die dit speelt toevallig?

Ik speel het pas kort en er is niemand in mijn omgeving die ik zo gek kan krijgen haha

Meister

Twee vrienden van mij spelen het geloof ik, zelf heb ik het nog nooit gespeeld het trekt mij ook echt niet die game XD

"Where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise."

Rob

Ik ken iemand die het speelt, maar ik ben niet zo van die Age of Empire soort achtige spellen. xD

RoNoS

Starcraft is echt geweldig :D
Ik speel echter nog steeds versie 1. Wat zijn de voornaamste verbeteringen?
Guess who's back, back again...

Floris

Mijn vriend speelt Starcraft 2, plus nog wat vrienden. Maar ik weet er echt niks van, behalve dat ik het er cool uit vind zien :P

Rain

paithan

Ron, ten opzichte van deel een heb je veel meer variatie in gameplay. Maar het beste vind ik de custom games. Zoals tower defense in statcraft vorm. Als je tijd hebt dan is de ranked system ook leuk. Helaas heb ik de skills en vingervlugheid gewoon niet om echt snel en goed te multitasken. Ik speel liever gewoon een potje tussendoor.

Check youtube maar eens op squadron tower defense, erg verslavend.
ach, axis & alies is ook leuk toch lol

RoNoS

paithan! Je leeft nog! :o :P

Heb al een tijdje geen spellen gespeeld, zal binnenkort eens kijken, denk dat ie inmiddels wel wat goedkoper is en dan heb ik er wel weer zin in :D
(En dan hopen dat m'n pc het trekt :P Denk dat m'n laptop beter werken gaat XD )

Guess who's back, back again...

t4nd

Dat ik dit topic nog niet gezien heb :o

Citaat van: RoNoS op 25 oktober 2011, 14:18:39
Starcraft is echt geweldig :D
Ik speel echter nog steeds versie 1. Wat zijn de voornaamste verbeteringen?
Ik heb de beta gespeeld en persoonlijk vond ik de graphics een minpunt. Starcraft 1 & vooral Brood War (de uitbreiding) waren geweldig in hun eenvoud. Je kon het spel op ongeveer elke pc vlot draaien en ik heb er letterlijk uren / dagen op gespeeld. Met Warcraft 3 vond ik al dat Blizzard het spel te "eenvoudig" wou maken (al die auto-spells), dat er te weinig variatie was en dat de graphics te zwaar waren waardoor het zwaartepunt van het spel meer naar het visuele en minder naar de gameplay verschoof.

In Brood War kon je als Zerg beginnen met een snelle hydra / lurker push, om even later (als dat niet direct werkte) muta's te maken om langs achter z'n basis in te vallen. Je had zoveel verschillende mogelijke strategieën zodat het spel geweldig bleef. Met Warcraft 3 en nu Starcraft 2 willen ze natuurlijk een (nog) ruimer publiek aanspreken, vandaar de verschillende custom maps en de vereenvoudigde gameplay & verbeterde graphics. Als zware fan van Starcraft vind ik dat wat jammer, want voor mij is het belangrijkste bij een spel nog steeds de gameplay.
∞ National Sarcasm Society ∞ Like we need your support. ∞

paithan

Citaat van: t4nd op 20 december 2011, 08:31:19
. Je had zoveel verschillende mogelijke strategieën zodat het spel geweldig bleef. Met Warcraft 3 en nu Starcraft 2 willen ze natuurlijk een (nog) ruimer publiek aanspreken, vandaar de verschillende custom maps en de vereenvoudigde gameplay & verbeterde graphics. Als zware fan van Starcraft vind ik dat wat jammer, want voor mij is het belangrijkste bij een spel nog steeds de gameplay.

Zo eenvoudig is de gameplay niet hoor en de mogelijkheden (strategisch) zijn juist veel uitgebreider naar mijn mening in deel 2.
Mijn probleem met het nieuwe ranking systeem is dat ik niet graag bronze of silver speel maar ook de tijd niet heb om echt goed te worden.
vandaar dus dat ik er amper aan begonnen ben en vrijwel altijd een potje SQ TD speel.
Vooral premade is het erg leuk op chaos

@Ron ...yep ik leef nog en ga waarschijnlijk het spel van Terrence spelen de 29e (dacht ik) schrijf je in dus :))))

Greetz

Ralmuski

Ik vond Warcraft 2 ook veeeeeeeel beter en leuker dan 3. :P

Starcraft heeft me nooit kunnen overtuigen. Misschien omdat ik altijd aan de Diablo (2) zat.  (A)

t4nd

Aaah Diablo II XD.

Maar Starcraft was geweldig hoor :)
Ik zat met een hoop mensen elke avond in het Bel-1 channel en we speelden eigenlijk enorm veel. Het is eigenlijk m'n grootste spelverslaving ooit en ze heeft ook het langst geduurd.
∞ National Sarcasm Society ∞ Like we need your support. ∞