Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Zelda topic

Gestart door Drakinnetje, 11 augustus 2011, 16:05:47

Vorige topic - Volgende topic

Stefano

Die CDi spellen heb ik nooit gespeeld, omdat ik toen(nu trouwens nog steeds)ze niet bij de Zelda franchise vind horen. Daarom speel ik ze gewoon uit principe niet XD

En Dark Link was wel kak ja XD Daar echt superlang op gezeten. Gewoon in alles deed hij je na XD

Ralmuski

Dat deed die schaduw (ook Link) dus ook. Friggin irritant. :P

De beelden spreken voor zich. :P Er was een soort van methode, maar die werkte niet altijd, maar dan moest je geloof ik naar beneden steken en dan op het laatst toch nog uithalen. Nou ja, ik heb het meerdere keren gedaan iig. ;)

Drakinnetje

Volgens mij had ik die vrij snel, maar nu lukt het me gewoon niet om de tuin door te komen samen met princes zelda in Spirit Tracks, leg steeds de nintendo wekenlang weg omdat het me gewoon steeds niet lukt.

Bij het zandloperspel(hoe heet die ook alweer) heb ik de hulp van zoonlief ingeroepen omdat ik steeds vastzat in dat deel waar je tijd opging zodra je de vloer aanraakte, vooral het stuk met de zwevende ogen.

Ralmuski

Ik heb hem wel liggen, maar ik moet nog steeds beginnen aan Spirit Tracks. XD

[/tijd] :(

Drakinnetje

Ik zit ook nog vrij in het begin, neem denk ik gewoon ook niet echt het geduld ervoor door die tuin te gaan.

Stefano

Ik moet nog alleen de Eindbaas verslaan van Spirit Tracks. Alleen duurt mij dat iets te lang XD Heb ik nooit zo'n zin in. Soort Ganon geval, alleen dan met die Chancellor

max 360

Jeuuh zelda fans!
Nu heb bij de minish cap ook alle figurins (leveloos)  XD
En nog maar 6 kinstones tegaan en dan heb ik ze ook allemaal gehad (weten julie waar ik het over heb ???)

Zabulus

Citaat van: Ralmuski op 11 augustus 2011, 22:20:46
Ik vond Zelda 2 toen ie net uit was anders best de bom hoor. 8) XD Tuurlijk, het was even wennen, maar er zaten zeker leuke dingen in. EN het moeilijkste eindgevecht ever. Tegen je eigen schaduw. :D

(dat je jezelf zo kon gaan haten na een x aantal failures. XD

3 was wel weer meer als 1, maar hij was geniaal om alle nieuwe dingen die erin zaten.  8)
2 was stiekem mijn favoriet. De puzzels waren niet zo moeilijk, maar het vechten was dan weer echt geweldig. Veel lastiger dan alle andere Zelda's. Als je echt goed was, dan kon je boven schermen en onder slaan. En omgekeerd zonder te springen 8)

De gameboy varianten heb ik over het algemeen gemist, omdat ze iets te veel van hetzelfde waren. Maar verder ze allemaal uitgespeeld op de laatste twee na

Drakinnetje

Maar de gameboy varianten op tv kunnen spelen is wel weer heel leuk, vooral de allereerste Zelda is uberleuk(die kan ik tenminste nog goed)

Ik had Minish Cap bijna uitgespeelt ooit via zo'n emulator, alleen door opslaan tussendoor had ik geen tijd meer voor de eindbaas over en ik kon niet terughalen, dus wil ik het spel toch maar gewoon hebben want die vond ik wel heel leuk.

max 360

Natuurlijk heb ik het mirror shield in minish cap  ^-^

Drakinnetje

Lang geleden, wil weer Zelda spelen...
Wil zoonlief niet, vind het het leukste samen, sommige stukken die moeilijk gaan dan omstebeurten proberen te halen enzo

bram222

hallo
ik vind zelda ook super!!
ik heb een wii een 3ds gekocht voor de zelda spellen
en skyward sword vind ik een te gekke game

Nobody

Iemand vroeg een keer aan mij of ik Zelda speel, en ik antwoordde: "Nee man, ik heb geen xbox" XD

True story bro
404 Error - body not found

Markm

Ik ga binnenkort maar eens beginnen aan Hero Mode ^-^

forecaster

misschien dat ik ooit weer eens ga beginnen aan the windwaker ofzo... en Ocarina of Time en Majoras Mask en Twilight Princes (hoewel die eigenlijk bijna hetzelfde is als oot) en als er dan nog tijd over blijft de twee oracle spellen  :P