Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[PC] League of Legends

Gestart door Rob, 27 juli 2011, 23:35:39

Vorige topic - Volgende topic

Linqy

Teemo buff is niet bepaald iets om blij mee te zijn, en die rune-fuck al helemaal niet! :(

Germelia

Ik ben wel blij met de Kayle-buff :) Al tijden niet met dr gespeeld.

Roandraak

Teemo buff is juist goed voor mij omdat 1 van mijn vrienden al tijden met teemo speelt
Verder de magic resist nerf op de runes is handig voor mijzelf omdat Annie/Ahri magie output hebben O0

Ik doe niet aan sarcasme, ik bén sarcasme. -!- Ik loop in 6 sloten tegelijk, 7 is te veel.

Beertyah

Teemo buff lijkt me geweldig. XD
Maar wat ze in de film aanhalen is eerder een bugfix dan een buff. :P

Maar vooral de reward boost voor het killen van hogere levels lijkt me leuk,
zoals ze zeggen, als support sta je al snel enkele levels achter, en dan kan dat enorm helpen. :)

Roandraak

Citaat van: Beertyah op  7 april 2012, 09:44:49
Teemo buff lijkt me geweldig. XD
Maar wat ze in de film aanhalen is eerder een bugfix dan een buff. :P

Maar vooral de reward boost voor het killen van hogere levels lijkt me leuk,
zoals ze zeggen, als support sta je al snel enkele levels achter, en dan kan dat enorm helpen. :)
Door die bugfix wordt die wel sterker. Die vriend van mij speelt namelijk op damage en snelheid maar blijkbaar was die snelheid eerst nutteloos vanwege niet werkend gif.

Ik doe niet aan sarcasme, ik bén sarcasme. -!- Ik loop in 6 sloten tegelijk, 7 is te veel.

Beertyah

Ja zo speelde ik hem ook.
Hij wordt wel sterker, maar zo was hij in de eerste plaats ook bedoeld.
Al was het mij eerlijk gezegd niet opgevallen dat het gif nutteloos werd. XD

Ralmuski

Teemo had niet echt een buff nodig nee, mar het is idd meer een bugfix. Ik vind vooral die rewards voor hogerlvl kills goed. Weer een extra reden om toch af en toe support te spelen. Kayle boeit me niet, maar in het filmpje is ze hard aan het turretdiven en daar heb ik sowieso een hekel aan. :P

Die runes raken me niet echt, behalve dat ik een ability power runepage aan het bouwen ben, dus die wordt iets nuttiger. Maar ik speel vooral AD runes. Dus vooral even opletten tegen AP champs die nu ineens meer dmg doen in het begin wellicht. ;) Iets eerder een stukje mag resist in je build bouwen misschien dus. Wel interessant te zien hoe dat uitpakt.

Rob

Ik ben daarentegen erg blij met de runes. :) Ik speel voornamelijk AP Lux en AP Mordekaiser, en dan is de AP-buff en MR-nerf een geschenk uit de hemel voor mij. :D

Beertyah

Ze hebben precies wat problemen met hun patch deze week.

Rowena Inara

Samen met mij staan er meer dan 20.000 mensen in de inlog wachtrij :( Hmmm, lijkt een beetje op LoL zoals ie afgelopen zomervakantie was "Log je maar alvast in, want dan kan je over een uurtje meespelen XD.

Award voor schrijver met de grappigste personages (2011)

Roandraak

Apple van een van mijn vrieden trekt lol nu niet. Ze hebben een foutje gemaakt waardoor hij nu op een 21'' scherm op een half a4'tje moet spelen.
*gaat roggie zoeken*

Rob

Gebruikte die vriend dit?
http://boompje.net/forum/index.php?action=downloads
Ik weet niet of het wat is, maar er zijn meerdere die het gebruiken. ;P

Roggie

Citaat van: roandraak op 20 april 2012, 16:13:32
Apple van een van mijn vrieden trekt lol nu niet. Ze hebben een foutje gemaakt waardoor hij nu op een 21'' scherm op een half a4'tje moet spelen.
*gaat roggie zoeken*
Ohai Roan! :D

Lijkt me een fout van de makers van LoL/makers van die client? En spel moet zich aan de resolutie van het scherm aanpassen, een scherm kan echter niet opeens kleiner of groter worden...
Joe.

forecaster

hmmm, kennelijk is er weer een nieuwe patch uit...
volgens mij is dat nu de drde deze week...

Rowena Inara

Ja ik zag het ook inderdaad, maar die van eerder deze week waren anders niet echt geweldig :P.

*League of Legends downloadend*

Award voor schrijver met de grappigste personages (2011)