Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[PC] League of Legends

Gestart door Rob, 27 juli 2011, 23:35:39

Vorige topic - Volgende topic

Dixie

Ohohoh dat vind ik kei zielig haha XD Maar wel heel grappig (A)

Beertyah

Ik heb zin om vandaag eens wat trollteams te maken/spelen.
Wie heeft er dus zin om vannamiddag of vanavond wat grappige spelletjes te spelen?
vereiste: je moet er tegen kunnen als we ingemaakt worden. :P

voorbeelden van trollteams:
- we nemen allemaal een champion met aoe ultimate (nunu, fiddlesticks, etc)
- we nemen allemaal een champion met een heal + summoner spell heal (soraka, alistar, nidalee, sona, etc)
https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AoQk-qA8OTn0dFo3SUp4YXJEZjdyUXN6UFM4RHg2RXc#gid=0

Germelia

Haha lijkt me fantastisch maar helaas geen tijd :P Werken en vanavond verjaardag Terence :P

Beertyah

Amandelbrood

Super vet!!!
Mushroom mushroom :D

Ik heb mezelf ook ingevuld in de spreadsheet :D
Ik ga volgende week op vakantie dus daarna kan ik pas meedoen :)

Roandraak

Probleempje, vriend van mij speelt nu ook maar als we samen potjes willen spelen wil hij Veigar zijn.
Ik ben erg goed met Annie maar 2 AP carry wordt hem niet. Dus of ik moet plaats maken of hij. Maar hij is werkelijk slecht en ik moet eigenlijk eens tegen hem schreeuwen op skype als hij een onbewuste turretdive maakt.

Ik doe niet aan sarcasme, ik bén sarcasme. -!- Ik loop in 6 sloten tegelijk, 7 is te veel.

Amandelbrood

Veigar moet je leren spelen. Dan is hij echt goed.

En wat betreft die 2 AP carry...
Is het mogelijk dat jullie gewoon afwisselen? Dat je om en om een andere positie speelt dan mid.

Roandraak

Citaat van: Amandelbrood op 30 maart 2012, 23:01:14
Veigar moet je leren spelen. Dan is hij echt goed.

En wat betreft die 2 AP carry...
Is het mogelijk dat jullie gewoon afwisselen? Dat je om en om een andere positie speelt dan mid.
Om en om in hetzelfde potje of 1 potje hij 1 potje ik. Want ik wil bijvoorbeeld ook wel een goede tank worden, of een goede support. Alleen dan moet ik wel zeker weten dat niet 1 van de 4 anderen waar ik vaak mee speel alleen maar met supp of tank kan :)

Ik doe niet aan sarcasme, ik bén sarcasme. -!- Ik loop in 6 sloten tegelijk, 7 is te veel.

Beertyah

Als je pas begint met spelen, moet je vind ik niet teveel rekening houden met wat momenteel 'de beste manier' is :P 2 AP kan best

Beertyah

amumu-irelia-ryze-lux-warwick-lee sin-caitlyn-blitzcrank-xin zhao-cassiopeia-master yi-garen

Rob

Ze hebben als 1 april grap LoL 3D feature gedaan. xD

Beertyah

Deze vind ik een zeer interessante playlist:
http://www.youtube.com/playlist?list=PL0A6DF0EA9708CFC1

Ze controleren vreemde omstandigheden enzo, zoals kan een nocturne tijdens zijn ult gevangen worden door amumu zijn ult, etc...

Rob

Ik heb de knoop doorgehakt en Mordekaiser en Lulu gekocht. :D Als ik thuis ben ga ik ze eens testen tegen bots. :)

Ralmuski

Roandraak