Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

[PC] League of Legends

Gestart door Rob, 27 juli 2011, 23:35:39

Vorige topic - Volgende topic

Ralmuski

Ik ging net voor het eerst met Sion solo top doen tegen een team zonder Jungler. Dus alleen tegen Shen en Fiora. Toch 5-4-0 gehaald. Wel hard verloren met 5-36 qua kills. En idd, die waren allemaal van mij. XD

Maar ook een tank moet je eerst bouwen voor ie niet meer dood kan. :P Ik denk dat Sion wel een goeie voor je is iig Casper, ook door zijn ult met lifesteal. Hij is free, dus proberen!

Roandraak

Sion is indd een leuke tank maar zó langzaam. Mooie aanval dat hij HP inlevert voor extra kracht en dat je als je maar dan ook iets dood extra hp permanent krijgt. Maar je moet echt niet dood gaan bij de inhibitor van je tegenstander. Tegen de tijd dat je terug bent.

Ik doe niet aan sarcasme, ik bén sarcasme. -!- Ik loop in 6 sloten tegelijk, 7 is te veel.

Linqy

Nadat je je boots hebt gekocht is ie snel zat XD

Germelia

Rob

En als je hem echt snel wil maken, koop dan Boots of mobility. xD

Ralmuski

Sion is echt niet de traagste nee. :P

Maar iedereen heeft ff wandelen hoor zonder teleport terug naar de andere inhibitor. :P

Rob

Maokai is een log beest. xD

forecaster

misschien log ja, maar wel stoer O0
ik gebruik zijn ulti steeds als ik een turret wil slopen en er weer een zooi minions aan komt rennen: groot deel van de schade wordt dan opgenomen door die ulit en als er een champion aan komt doe ik heeel veeel pijn ::)

Stefano

Owke, ik ben niet de beste, maar dit ging wel te verxD
Net een potje gespeeld waarbij de tegenstanders nog slechter waren dan ikxD Eentje van ons heeft zelfs de volgende stats: 43/05xD
Zelfs mijn stats waren : 7/6/10 waarbij ik op een gegeven moment Dominating wasxD

Rob

Was het tegen bots of echt tegen tegenstanders? Als het tegen tegenstanders was, heb je het erg goed gedaan. :D

Dixie

Net dik ingemaakt maar gelukkig niet alleen :D
Zat echt een heeeeele goede Xerath bij en tsjah dan ga ik met Ashe na drie keer geraakt te zijn dood ::)
Die heeft gewoon in zijn eentje zijn hele team naar de overwinning gesleept want die andere champions kon ik heel makkelijk  killen, hij is maar één keer doodgegaan ::)

Stefano

Citaat van: Rob op 14 maart 2012, 23:04:40
Was het tegen bots of echt tegen tegenstanders? Als het tegen tegenstanders was, heb je het erg goed gedaan. :D

Was tegen echte tegenstanders ;)

Citaat van: Dixie op 14 maart 2012, 23:17:42
Net dik ingemaakt maar gelukkig niet alleen :D
Zat echt een heeeeele goede Xerath bij en tsjah dan ga ik met Ashe na drie keer geraakt te zijn dood ::)
Die heeft gewoon in zijn eentje zijn hele team naar de overwinning gesleept want die andere champions kon ik heel makkelijk  killen, hij is maar één keer doodgegaan ::)

En yup, ze hadden wel geluk dat hij erin zat. En het was echt zijn noobaccount, want iemand met level 3 kan niet zo sterk/goed zijnxD

forecaster

heerlijk potje gehad net; Sion is echt mijn held
super veel health+ atma's impaler= nog meer damage :P

Beertyah

Omg deze ga ik zo kopen zodra hij uit is. XD
Het is een support, dus mijn favoriete rol en een van haar abilities is polymorph:
verandert de tegenstander in een schattig diertje dat niet kan aanvallen of spells gebruiken, inclusief slow. :D

support yordle :)

forecaster

bij deze weet ik in ieder geval dat ik absoluut nooit een champion moet kiezen die squishier is, dan Twisted Fate (en zelfs die zit op het randje...)
vanmorgen dus Keihard gefaald met Xerath, omdat die stomme annie nog steeds kan stunnen en veel pijn kan doen in 3 sec...