Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

[PC] League of Legends

Gestart door Rob, 27 juli 2011, 23:35:39

Vorige topic - Volgende topic

Beertyah

Lux? Mage, kan goed schade doen, maar kan ook teammates helpen met shield en de tegenstanders blocken met snare en slow.

Germelia

Morgana natuurlijk! Net een week te laat, vorige rotation was ze gratis :) Doet schade op afstand, kan snaren, slowen en heeft een handig schild.

Roandraak

Bedoelen jullie met gratis dat het geen RL geld kost of dat het geen ingame geld kost?

Ik doe niet aan sarcasme, ik bén sarcasme. -!- Ik loop in 6 sloten tegelijk, 7 is te veel.

Beertyah

Geen ingame geld.

Je kan alles met ingame geld kopen, behalve skins. (die zorgen alleen dat je mannetje er ietsje anders uitziet)

Rob

Yup, ingame geld inderdaad. :)
Ahja, Lux. Maar Lux is nou niet echt bepaald iemand die voor beginners goed is, volgens mij. :P

Ralmuski

Een van de 'reccomended' champs is wel een goede, die spelen een stuk gemakkelijker zonder echt goed de verschillende mechnieken te hoeven weten.

t4nd

Citaat van: Ralmuski op  6 maart 2012, 17:13:39
Een van de 'reccomended' champs is wel een goede, die spelen een stuk gemakkelijker zonder echt goed de verschillende mechnieken te hoeven weten.

???
∞ National Sarcasm Society ∞ Like we need your support. ∞

Ralmuski

MechAnieken aka mechanismen whatever. :P Die a erbij had eea vast duidelijker gemaakt. :P

Roandraak

*LoL is aan het installeren. Denk dat ik rond een uur of 8 kan gaan spelen. Denk dat ik dan vrijdag ''vaardig'' genoeg ben om met jullie te trainen.

Ik doe niet aan sarcasme, ik bén sarcasme. -!- Ik loop in 6 sloten tegelijk, 7 is te veel.

Roandraak

Je kan mij toevoegen: roandraak. Super spel! (Duurt trouwens wel lang, zo'n potje. Of ligt het gewoon aan mijn noobskills?

RoNoS

Guess who's back, back again...

Germelia

Tegen easy bots de helft daarvan :P

Ralmuski

Tegen supergoeie mensen ook, want dan surrender je na 20 min. :P

Beertyah

Of tegen superzwakke, die surrenderen dan na 20 min. :P

Stefano

Ik heb nu ook een account gemaakt. Eindelijk doet ie hetxD
Ik heet daar Pegasus89 (A)