Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

[PC] League of Legends

Gestart door Rob, 27 juli 2011, 23:35:39

Vorige topic - Volgende topic

Ralmuski

Citaat van: Beertyah op 13 februari 2012, 14:07:45
Wat ik trouwens gemerkt hebt:
Er zijn 2 champions die je helemaal gratis kan krijgen: alistar en tristana.

Je krijgt namelijk een alistar skin als je follower wordt van hun youtube kanaal,
en je krijgt een tristana skin als je fan wordt van hun facebook.

Maar als je die 2 champions nog niet hebt, en je krijgt die skin, krijg je automatisch ook de champion erbij.
Dus gratis champions. :P (die anders beide 1350 IP kosten)

Ja, alleen jammer dat het bij mij en Tristana niet werkte. Dus heb ik ze meteen unliked op fb.  >:(

Idd elke week 10 nieuwe en elke week vind ik de dure het leukst. :P Al was Corki maar 3150, dus die heb ik nu. Toen ik genoeg had heb ik Ezreal gekocht zonder te testen, maar die leek me gewoon van filmpjes ed goed bij mijn speelstijl passen. En dat klopt op zich wel. Heb geen spijt iig. Zul je wel zien dat die morgen ftp is een week. XD

Meister

Ik heb Ezreal ook gehaald alleen ik vond die toch niet zo fijn om mee te spelen :P Denk dat het voornamelijk is omdat hij makkelijker AD te spelen is dan AP :P

Nunu is echt zo vet met junglen, je gaat erin je pakt blue van de tegenstander met je omnomnom en smite en je bent weer weg XD

"Where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise."

Beertyah

Nieuwe champions en toch een aantal die ik wil spelen (ook al heb ik ze eerder al eens gespeeld).
Heimerdinger, Janna, Sivir, Lee Sin en Ziggs.

Vind ik minder interessant:
Alistar, Ashe, Gangplank, Malphite, Volibear.

In ieder geval geen Ezreal Ralmuski. :P

t4nd

Is Lee Sin de blinde monnik? Die wil ik wel eens uittesten xD.

Die tauren speelt ook best leuk, al liggen ranged hero's me beter dan melee. Die facebook-gratis krijg ik wel niet :(.
LoL zegt dat ik geen vriend ben terwijl ik dat wel ben :'(.
∞ National Sarcasm Society ∞ Like we need your support. ∞

Germelia

Ik heb ze allebei gratis gescoord, bedankt voor de tip! Heb Tristana al eens uitgeprobeerd maar bevalt me toch niet zo xD

t4nd

Citaat van: Germelia op 14 februari 2012, 10:18:15
Ik heb ze allebei gratis gescoord, bedankt voor de tip! Heb Tristana al eens uitgeprobeerd maar bevalt me toch niet zo xD

Heb jij iets speciaals gedaan bij die facebook?
Ik heb 'vind ik leuk' gedaan, vervolgens op de 'europe we' geklikt en daar ingelogd. Vervolgens kreeg ik te horen dat ik geen fan was op facebook terwijl er duidelijk staat dat ik fan ben :'(.

Meister

Gewoon op de like knop drukken en het moet goed zijn, voor mij werkte het iig. Zelfde met Alistar die heel geniaal is als tank/support *vind ik*

t4nd

Citaat van: Meister op 14 februari 2012, 10:48:27
Gewoon op de like knop drukken en het moet goed zijn, voor mij werkte het iig. Zelfde met Alistar die heel geniaal is als tank/support *vind ik*

Je kan er ook best kills mee scoren toch? Ik vind hem best snel (sneller dan ik verwacht had :P) en z'n skills zijn handig om de tegenstander te verwarren. In de lucht gooien en weg rammen maakt het moeilijker voor een menselijke tegenstander om je zelf te pesten met spells (A)

Meister

Citaat van: t4nd op 14 februari 2012, 10:51:42
Je kan er ook best kills mee scoren toch? Ik vind hem best snel (sneller dan ik verwacht had :P) en z'n skills zijn handig om de tegenstander te verwarren. In de lucht gooien en weg rammen maakt het moeilijker voor een menselijke tegenstander om je zelf te pesten met spells (A)

Tegen bots kun je er goed kills mee scoren maar tegen mensen echt maar een paar, dan speel je meer in dienst van het team. Vooral doordat je ze de lucht in kan gooien waardoor ze schietschijven worden :P

Germelia

Ik heb op like gedrukt en Europe WE en toen moest ik inloggen met favebook ofzo en toen was het goed.

t4nd

Gisteren de Blind Monk eens uitgeprobeerd. Hij ging best wel goed, maar door de hoge lag op de server raakte ik pas in het spel als alle bots lvl 6 of hoger waren. Het lijkt me overbodig te melden dat we verloren hebben, maar ik heb wel wat kills weten te scoren met z'n abilities (al heeft het even geduurd vooraleer ik ze volledig snapte xD)

Ralmuski

Lee Sin wil ik ook proberen, maar ik heb er niet zo'n hoge verwachtingen van gezien mijn favoriete speelstijl die niet bij dat soort champs past. Maar misschien is hij wel anders. (A)

Die Heimerdinger moet ik proberen, want die vind ik stom. Maar dat vond ik vooraf van Corki ook en nu is ie mijn favoriet, haha. :P

En yay, geen Ezreal free. Heb ik nog wat aparts. :P Volibear vind ik ook stom, dus die ga ik proberen (zie uitleg hierboven) Sivir en Ziggs wilde ik wel eens testen vooraf.

*gaat aan de slag*

t4nd

Die eerste skill van See Sin is best handig als je iemand af wil maken. Eerst cast je die wave op een vijandelijke hero, dan val je hem aan (eerste 2 attacks na een spell hebben een bonus) en als hij gaat lopen cast je terug je eerste skill (die dan het 2de effect doet) zodat je met een karateschop tot bij je vijand raakt en hem hit. Ik kan natuurlijk enkel spreken over ervaring met bots, maar ik vond het best wel cool xD.
De andere skills moet ik nog wat verder uittesten natuurlijk (A)

Beertyah

Lee Sin wil ik eigenlijk uittesten in de jungle, hij wordt als een van de beste junglers beschouwd dusja...

Ralmuski

Wat Kevin zegt. :) Ik wil eens serieus leren junglen. Tot nu toe haal ik alleen af en toe wat xp, geld of een buff op. Maar echt junglen kan je het niet noemen.