Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

[PC] League of Legends

Gestart door Rob, 27 juli 2011, 23:35:39

Vorige topic - Volgende topic

RoNoS

Guess who's back, back again...

Rob

Animo

Hm, ga zo ook nog eens een potje doen denk ik  ;)

Ralmuski

Citaat van: Rob op 25 januari 2012, 13:23:21
NICE! Ze gaan co-op vs Ai uitbreiden met in totaal 40 champs! :D HOERA! Meer bots! :D

EDIT: http://competitive.euw.leagueoflegends.com/rise-bots Voor alle bots die er bij komen + filmpje.

Oh feest. Uitbreidingen voor je überhaupt de eerste kent. Daar heb ik altijd een hekel aan. :P Wordt het niet overzichtelijker op als beginner altijd. :(

Linqy

Het zal op zich weinig verschil maken hoor Muski, alleen meer variatie, maar in je oefenpotjes kun je zelf beslissen tegen welke bots je wilt spelen ;)

Animo

Zo, even een skypespel met mister Rob gedaan. Volgens mij heeft hij nu al een hekel aan me omdat ik zijn taal verbeterde  XD  (6)

Rob

Ik moet even wachten met ete. <3

Animo

Rob

:D Goed he! :D Maar ik haat je niet ofzo hoor. :P Ben wel erger gewend!

Animo

Citaat van: Rob op 25 januari 2012, 18:28:00
:D Goed he! :D Maar ik haat je niet ofzo hoor. :P Ben wel erger gewend!

Mooi! Vooral het woord 'ergER'  ;D

Rob

Rob

de servers zijn écht crap op het moment. Je kan niet chatten en sommig mensen zien je niet eens online terwijl je dat wel bent. >:(

Animo

Citaat van: Rob op 25 januari 2012, 23:02:52
de servers zijn écht crap op het moment. Je kan niet chatten en sommig mensen zien je niet eens online terwijl je dat wel bent. >:(

LoL doet ook raar bij mij. Heb het spelen maar opgegeven tijdelijk (tot morgen, muaha)  :D

RoNoS

Sorry mensen, ligt aan mij... Zodra ik inlog zijn er problemen bij de LoL servers. Gaat al ruim een jaar zo
Guess who's back, back again...

Ralmuski

Citaat van: Rob op 25 januari 2012, 23:02:52

Iedereen op de swtor servers liep ook al te klagen, hadden zeker 20 minuten baggerveel lag uit het niets. Wereldwijde aanval op internet? XD