Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

Travian spel

Gestart door Drakinnetje, 24 mei 2011, 23:09:41

Vorige topic - Volgende topic

Drakinnetje

Hoi allemaal,

sinds een paar dagen speel ik weer travian, zijn er hier ook mensen die dat spel spelen of er nieuwsgierig naar zijn?
Misschien kunnen we wel samen een WvW alliantie oprichten daar :D

Het is een leuk spel waar je als Germaan, romein of galier een dorpje sticht, grondstoffen bouwt, een held op avonturen stuurt en waar je op een gegeven moment hele veldslagen samen met andere spelers uitvecht.

Via deze link kan je je aanmelden

Kies dan voor server 3 en voor gebied noord-west, dan is de kans dat we dichterbij elkaar zitten het grootst.
vergeet je dat, kan het best wel eens 50 uur lopen zijn tussen elkaars dorp en dat wil je voor een lekker spel zeker niet hebben.

WvW op travian:

wvw naam:travian naam:
DrakinnetjeDraakie  -142/28 Germaan
ShaddowShaddow  -73/131 Galiër
YagoYago  -79/127 Germaan
ErwiproLewistrick  -42/144 Romein
LionneLionne  -29/148 Galliër
MarkmMarkm  -113/118 Romein
StefanoSteef_89  -33/157 Galliër
RoggieRoggie  -79/132 Germaan
MisjaMisja056  -112/110 Galliër

yago

Ik heb het is gespeeld, maar nooit goed in geweest, ken het principe wel, want lijkt wel wat op tribalwars :)

Kakie

Ik ga me misschien wel aanmelden, maar ik kan niet echt een verslaving gebruiken op het moment...

yago

Maar wat is nu eigenlijk het beste volk van die 3?
beste tacktiek is veel troepen maken, veel plunderen, en veel grondstoffen upgraden neem ik aan?  :P

Drakinnetje

Ik hou van veel plunderen en ben daarom Germaan, sterk in aanval, kan ik ook nog iets meenemen uit de schuilplaatsen, Romeinen zijn watjes, dus ideaal voor beginners, kunnen iets in de wachtrij zetten voor bouwen en zijn goed in aanvallen en verdedigen.
Galiers zijn weer heel goed in verdedigen, en kunnen vallen zetten, en ook nog handelaren 2 keer laten rijden met goederen.

yago

Kan je niet meteen na het weggaan van je beginnersbescherming al sterk genoeg zijn om aan te vallen?  :P

Erwipro

Jaa. Ik zat laatst nog te denken of ik daar nou aan mee moest doen. Leuk idee. *wil in clan*

Prophet

In de tijd dat travian nieuw was heb ik het nog wel een tijdje gespeeld, leuk spel, maar tijdrovend, als je het goed wil spelen :D Is ook alweer bijna 5 jaar geleden dat ik dat speelde. Stond toen wel top 100 O0
Wie iets goeds zegt, voedt zich met zijn eigen woorden, van wat hij tot stand brengt, profiteert hij zelf. (Spreuken 12 vs 14)

FA 2011 (officieus): Perfecte schoonzoon

Shaddow

Hmm, ik vind het ook wel weer leuk om mee te doen, maar ik ben er wel heel slecht in :').

Ik ga denk ik wel eens voor Galliërs dan.

yago

geregistreerd, zelfde naam als hier :)

Shaddow

Ik heb ook gewoon dezelfde naam.

Ik zit trouwens op -73|131.

Prophet

Citaat van: Shaddow op 25 mei 2011, 07:56:46
Hmm, ik vind het ook wel weer leuk om mee te doen, maar ik ben er wel heel slecht in :').

Ik ga denk ik wel eens voor Galliërs dan.
Ik heb nooit anders gespeeld dan met de Galliërs ;) O0
Wie iets goeds zegt, voedt zich met zijn eigen woorden, van wat hij tot stand brengt, profiteert hij zelf. (Spreuken 12 vs 14)

FA 2011 (officieus): Perfecte schoonzoon

yago

Shaddow

Citaat van: Prophet op 25 mei 2011, 08:55:35
Ik heb nooit anders gespeeld dan met de Galliërs ;) O0
xD.

Ik speelde bijna altijd met de romeinen.

Ik probeer nu al mijn grondstoffenveldjes eerst op 1 te krijgen, is dat een goede tactiek? XD

*ik faal echt in dit spel.*

yago

Welk gebouw moet je eigenlijk eerst upgraden behalve je grondstoffen?

Ben Germaan  :P *wannabe pro  XD*