Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

Travian spel

Gestart door Drakinnetje, 24 mei 2011, 23:09:41

Vorige topic - Volgende topic

Shaddow

*hoort waarschijnlijk bij die eerste 10% (A).*

RoNoS

Citaat van: yago op 25 mei 2011, 12:33:20
mja, maar 50 % van die noobs speelt sowieso niet langer dan 3 dagen, de helft van wat nog overblijft word overgenomen of hard gefarmt en heeft geen zin meer, dan is er nog zo'n 10 % die koppig verder blijven proberen maar die het niet snappen, en de laatste 10 % leert ui ervaringen en word uiteindelijk pro  :P

eerste 10% = 19% en laatste 10% = 1% :P
Haha ;)
Guess who's back, back again...

yago

Heb trouwens foutje gemaakt in berekeningen  :P
Maar 1 % is overdreven hoor, de "pro's" die nu spelen zijn ook ooit als noob begonnen  (A)

RoNoS

Kijk eens hoeveel mensen het spelen en hoeveel servers die mensen gespeeld hebben en hoeveel echte 'pro's' er nu zijn... Dan kom je nog veel lager dan 1% uit :P Maar maakt verder niet uit. Het is een leuk spel voor de tijdverdrijf :)

yago

die avonturen zijn wel verdomd handig, net 1 die meer dan 800 van elke grondstof opbrengt  :o Kan niet in mijn pakhuis

LoveRalph

Geregistreerd, lijkt me wel leuk ;)

Lolae 8)

lionne

Hello, Lionne is ook present.

Drakinnetje

Jaaa! Als Lionne?

yago

38 inwoners en nog geen hele dag bezig, niet gek  :)

lionne

yago

Was dat tegen mij?

Zo ja, ik ben al aan het spelen hoor  :P Heb zelfs al barakken  8)

yago

Even vragen, is het slim om beesten uit oases gevangen te nemen? (Heb bij een avontuur 6 kooien te pakken gekregen)

RoNoS

Drakinnetje

die zitten op de chinese travian, alhoewel voor travian 12 uur te weinig is, wij spelen op de nederlandse server.

RoNoS

Volgens mij doen ze niet eens Travian, want dan kun je niet echt die punten verkopen... Maar goed, het was ook niet heel serieus bedoelt hoor ;)

En daarnaast kun je op elke server spelen, ik heb op de Franse, Engelse en Amerikaanse ook nog wel gespeeld. En ik kwam ook regelmatig anderstalige tegen op de Nederlandse hoor.