Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

[Films] Saw

Gestart door Kakie, 12 mei 2011, 22:40:59

Vorige topic - Volgende topic

t4nd

Citaat van: Roggie99 op 15 maart 2012, 14:23:30
Zojuist deel 1 gekeken. Ik weet niet of het aan de 240p resolutie lag, maar ik vind alle reacties dat het sadistische gruwelhorror is een beetje overdreven. Het was meer thriller :3

En trowels del ten heel goed verhaal, dat ook.

Deel 1 is voor mij nog altijd het beste deel. Toen die uitkwam had niemand zo'n soort film verwacht, en het was meer een psychische thriller dan gewoon bloed dat in het rond spuit. Eens na deel 1 zijn ze de meer bloedige rol opgegaan, al vind ik dat het verhaal wel nog altijd een plaatsje heeft en het dus niet gewoon goor is om goor te zijn.
∞ National Sarcasm Society ∞ Like we need your support. ∞

LoveRalph

Citaat van: Roggie99 op 24 maart 2012, 19:40:23
En toen was V ook afgelopen. Geniaal einde weer :P

*en nu wil ik ook weer VI zien :c*

Wat denken jullie? Ook VI kijken?
Ik heb de eerste 5 minuten gezien en toen heb ik 'm uit gezet, vond er al niks meer aan. Ik vind ze vanaf III echt steeds slechter worden.. :X

Roggie

Vind je? Ik vond IV juist, na I, de beste tot nu toe... En V was ook zeker beter dan II...
Joe.

Kakie

Citaat van: EMIBH op 20 maart 2012, 15:09:46
Oh, jawel hoor! Zelfs in 2D...
Het is belangrijk voor het hele verhaal, dat zou nu helemaal opgelost moeten zijn. (Tenzij we Kakie moeten geloven... :P)

*komt helemaal terug naar het forum voor die ene topic*

Je kunt in principe na elke film het verhaal stopzetten, omdat hij altijd eindigt met een cliffhanger, waarmee de makers door kunnen gaan op het verhaal, of het kunnen laten stoppen. Het was ook de bedoeling maar 1 film te maken, en het was ook de bedoeling na III te stoppen, maar ze gingen er gewoon op door, door de populariteit enz...
Ook bij Saw VII kan je zeggen dat het klaar is, maar omdat er nog een paar dingen niet beantwoord zijn, of onduidelijk zijn, kunnen ze gewoon verder gaan.
Het is dus niet helemaal opgelost, maarja, dat betekend niet dat ze nog een film maken, misschien willen ze je zelf ook laten nadenken.  ;)

Roggie

Zaterdag ook VII afgekeken (:

Alleen ik begrijp er nits meer van, want er zijn nog een heleboel vage dingen XD
Joe.

LoveRalph

Citaat van: Roggie99 op 27 maart 2012, 20:06:46
Vind je? Ik vond IV juist, na I, de beste tot nu toe... En V was ook zeker beter dan II...
Ik vind VI echt de slechtste in ieder geval..

Kakie

Citaat van: LoveRalph op 10 april 2012, 17:10:49
Ik vind VI echt de slechtste in ieder geval..

:o Waarom?  :o