Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

[Films] Saw

Gestart door Kakie, 12 mei 2011, 22:40:59

Vorige topic - Volgende topic

Roggie

Citaat van: Gambit op 25 juli 2011, 20:10:03
Ben je dan oud genoeg Roggie  ;D
Nee. Maakt dat uit? (A)
Joe.

Roandraak

Misschien ga ik ze even opnieuw kijken voor de Saw Remake  ^-^. Ach, keek die films ook voor mijn 16e, en wat heb ik gebaald dat ik niet naar de bios kon om Saw 7 (3d) te zien. Want daar moest je 16 voor zijn, en dat ben ik nog steeds niet :(.

Ik doe niet aan sarcasme, ik bén sarcasme. -!- Ik loop in 6 sloten tegelijk, 7 is te veel.

nielsboy

Ik ben al misselijk als ik op yotube de top 10 vallen van saw zie.

EMIBH

En toch deed je mee aan 34? XD
Jammer dat Linqy het niet nog smeriger kon maken...

nielsboy

Citaat van: EMIBH op  3 september 2011, 16:06:23
En toch deed je mee aan 34? XD
Jammer dat Linqy het niet nog smeriger kon maken...
Ik had toen nog nooit van Saw gehoord dus ik dacht dat het gewoon een verzinseltje van Lingy was. Totdat ik ging googlen...

PS. Weet iemand wat dit apperaat doet uit de saw films
http://4.bp.blogspot.com/_W6iVE9QpO2c/SP0OAhEOsmI/AAAAAAAAAaE/35diOyEReBY/s320/saw-trap.jpg

EMIBH

Als Amanda niet optijd de sleutel uit de darmen van haar dode celgenoot (zij denk dat hij dood is (6)) snijdt en het open maakt klapt het open en worden haar kaken permanent uit elkaar getrokken. ("Zoals een omgekeerde berenval." -> Revearsed Bear Trap).

Helaas lukt het Amanda en zien we de trap niet "in werking" en zo vergaat het ook Hoffman in deel 6, maar.... Jill Tuck ontsnapt er niet aan en na lang wachten zien we eindelijk hoe het gewerkt zou hebben:

http://28.media.tumblr.com/tumblr_liydo7HIHg1qev64do1_500.png

nielsboy

Citaat van: EMIBH op  3 september 2011, 16:32:28
Als Amanda niet optijd de sleutel uit de darmen van haar dode celgenoot (zij denk dat hij dood is (6)) snijdt en het open maakt klapt het open en worden haar kaken permanent uit elkaar getrokken. ("Zoals een omgekeerde berenval." -> Revearsed Bear Trap).

Helaas lukt het Amanda en zien we de trap niet "in werking" en zo vergaat het ook Hoffman in deel 6, maar.... Jill Tuck ontsnapt er niet aan en na lang wachten zien we eindelijk hoe het gewerkt zou hebben:

http://28.media.tumblr.com/tumblr_liydo7HIHg1qev64do1_500.png
Gatverdamme, geen wonder dat die films 18+ zijn.

Kakie

Als het zo nep is (want ja het ziet er echt te nep uit vergeleken met andere films) dan vind ik het echt niet meer erg ofzo XD

nielsboy

Maar het is wel erg smerig. En met een beetje fantasie kan je het al in het echt maken  (6)

EMIBH

Citaat van: Kakie op  4 september 2011, 00:04:03
Als het zo nep is (want ja het ziet er echt te nep uit vergeleken met andere films) dan vind ik het echt niet meer erg ofzo XD
Dat het erg nep is klopt zeker... Ik vind vooral het bloed zo vreemd uitzien, een beetje licht...

Roandraak

Citaat van: EMIBH op  4 september 2011, 23:43:43
Dat het erg nep is klopt zeker... Ik vind vooral het bloed zo vreemd uitzien, een beetje licht...
Ik ook, en dat zegt veel, aangezien ik kleurenblind ben. Bloed ziet er roze uit. Alsof er een teddybeertje afgeslacht wordt.

Ik doe niet aan sarcasme, ik bén sarcasme. -!- Ik loop in 6 sloten tegelijk, 7 is te veel.

Kakie

Dat is vooral bij de dvd en bij de blu-ray van Saw 7. Bij de andere blu-rays is het wel iets beter geworden vind ik.  :P

En ik heb vandaag pas voor het eerst de after credits gezien, al die tijd niet op gelet.  :-[

Roggie

Zojuist deel 1 gekeken. Ik weet niet of het aan de 240p resolutie lag, maar ik vind alle reacties dat het sadistische gruwelhorror is een beetje overdreven. Het was meer thriller :3

En trowels del ten heel goed verhaal, dat ook.
Joe.

Floris

Ik heb Saw nog nooit gezien en na het lezen van dit topic ben ik dat ook niet van plan XD

bert-boefjes

Ik heb ze alle 7 op dvd. Leuke films hoor :)
Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!