Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

[PC]Minecraft!

Gestart door Majora, 12 april 2011, 18:05:07

Vorige topic - Volgende topic

Majora

Het is vijftien euro man. Na een nachtje minecraften heb je gewoon het geld er al weer uitgehaald.

Piraat

Ik speel Minecraft nu echt al een half jaar :D echt een geweldig spel. Ik heb best wel wat awesome gebouwen gemaakt, kan er niet zo snel eentje laten zien mrja. Het is wel leuk :)

Piraat

Hier is er een die ik heb gebouwd. Het is een replica van de Tower of London :)

Alle andere gebouwen die je ziet zijn niet door mij gemaakt :D

marcoo

Ik heb hem al gezien, maar hij blijft echt vet!

Bassie_ui

Hmpf... je hebt een creditcard nodig om te betalen... Dat faalt

Ravenny

Citaat van: Bassie_ui op 19 april 2011, 00:46:20
Hmpf... je hebt een creditcard nodig om te betalen... Dat faalt

Of PayPal ;)!

Rob

Ja, je kan ook gewoon Paypal gebruiken. :)

Bassie_ui

Had ik geprobeerd, maar toen wilde ze alsnog een creditcard hebben.

Edit: Ah, nu doet ie t wel. Gisteren vroeg ie alsnog om een creditcard...

Roggie

Jeuh voor Minecraft! :D Kennen jullie nog leuke servers om op te spelen?
Joe.

Bassie_ui

Geen idee voor servers :P ik heb tot nu toe alleen nog maar in de browser op SP gespeeld

Heb een gigantisch gangestelsel gemaakt 8)

Linkz

Ik ben hier sinds kort ook mee begonnen. Voor iedereen zonder paypal of creditcard: Je kunt nu ook met iDeal betalen! Dat gaf mij ook de uitkomst om hem te kopen.

Echt superverslavend, alleen duurt het wel lang om een keer fatsoenlijke hoeveelheden iron bij elkaar te krijgen.

Bassie_ui

Hm... dat hebben ze dan veranderd, want toen ik t wilde kopen was er geen IDeal te vinden.

Heb al beste bouwwerkjes gemaakt :) ben nu bezig om Den Haag centraal na te maken.

Rob

Citaat van: Majora op 14 april 2011, 22:58:01
Het is vijftien euro man. Na een nachtje minecraften heb je gewoon het geld er al weer uitgehaald.

Vraag me alleen af hoe je dat kan doen? :P Je verdient er volgens mij geen geld mee. xD

Ralmuski

Citaat van: Bassie_ui op  1 juni 2011, 02:36:20
Heb al beste bouwwerkjes gemaakt :) ben nu bezig om Den Haag centraal na te maken.

En daar heb je vast een goede reden voor...  ::)

Bassie_ui

Een rede? Ja. Een goeie? Nee :P

Was vandeweek op Den Haag centraal en t viel ons op dat de ramen net blokjes leken en zo doende kwamen we op t idee om Den Haag centraal na te bouwen