Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

Games die nog moeten komen

Gestart door Jonasz, 23 februari 2011, 10:21:28

Vorige topic - Volgende topic

Floris

Nee, zeker niet. Ik wil de game graag spelen maar ik ga er geen 50 euro aan uitgeven. Ik wacht tot de Steam sales met kerst, dan is ie vast wel voor 30 te krijgen :)

maartenrambo

De nieuwe tomb raider lijkt me ook wel  vet

"Then we'll have to out on Tauntauns"
-- Han Solo
Rollen van mij

Prophet

Ik zou FM12 wel willen hebben als ie op 22-10 uitkomt, maar heb de tijd en het geld er even niet voor om het te spelen...
Wie iets goeds zegt, voedt zich met zijn eigen woorden, van wat hij tot stand brengt, profiteert hij zelf. (Spreuken 12 vs 14)

FA 2011 (officieus): Perfecte schoonzoon

Roandraak

Tomb Raider, waarom weet ik daar nog niets van  :o *gooit op to-do-list*

Ik doe niet aan sarcasme, ik bén sarcasme. -!- Ik loop in 6 sloten tegelijk, 7 is te veel.

Kaasje

Het is een hele reboot van de serie, althans, dat gaat het worden. Trailer zag er erg cool uit en gameplay leek me ook wel cool :D Ik denk dat ik 'm op de dag van de release ga halen. Normaal doe ik dat nooit, maar ik maak eens een uitzondering.
En nu we het toch over Tomb Raider hebben: ik heb een gesigneerde Lara Croft poster (+Game Informer magazine) gewonnen op de Eidos forums ^-^ 8)
DIES IRAE DIES ILLA
CALAMITATIS ET MISERIAE DIES MAGNA ET AMARA VALDE

Crn

Diablo 3, Guild wars 2, Uncharted 3, Battlefield 3, Modern warfare 3, Skyrim, Assassins creed revelations, Batman arkham city, Saints row the third, Mass effect 3. Dat zijn er nog maar een paar. En ze komen bijna allemaal in November uit. Dat word een dure maand :P

Insanity

Citaat van: Prophet op  5 oktober 2011, 19:12:53
Ik zou FM12 wel willen hebben als ie op 22-10 uitkomt, maar heb de tijd en het geld er even niet voor om het te spelen...
+1 :P

Prophet

Citaat van: Insanity op 11 oktober 2011, 13:42:24
+1 :P
Alhoewel ik toch altijd LowerLeagueManagement doe en dus net zo goed met FM2010 kan spelen ;) Dus dat doe ik de laatste weken ook :D
Wie iets goeds zegt, voedt zich met zijn eigen woorden, van wat hij tot stand brengt, profiteert hij zelf. (Spreuken 12 vs 14)

nielsboy

De ideale game voor mij! Alleen ik weet niet welke dat is  :-X

Prophet

Citaat van: nielsboy op 11 oktober 2011, 15:29:21
De ideale game voor mij! Alleen ik weet niet welke dat is  :-X
Ik neem aan dat je reageert op de topictitel en niet op mijn laatste post?

Maar wat voor soort game zou dat moeten zijn dan?

Insanity

Citaat van: Prophet op 11 oktober 2011, 15:05:35
Alhoewel ik toch altijd LowerLeagueManagement doe en dus net zo goed met FM2010 kan spelen ;) Dus dat doe ik de laatste weken ook :D
Bij mij verschilt het. Soms begin ik klein en kom ik hoog terecht en soms andersom. Maar ik doe het dan met FM2011 :P

nielsboy

Citaat van: Prophet op 11 oktober 2011, 16:04:31
Ik neem aan dat je reageert op de topictitel en niet op mijn laatste post?

Maar wat voor soort game zou dat moeten zijn dan?
Ik hou van tycoons en GTA. Het liefst een soort mengeling van flight simulator, rail simulator, ship simulator extremes en GTA IV. Dus dat ik alles kan besturen, en missies, maar ook een beetje rond kan lopen door de wereld. Vechten vind ik weer wat minder.

Roggie

LA Noire kan ik wel aanbevelen. Is een half jaartje uit, en heeft in ieder geval de beste lip syncing (video over de techniek: http://www.youtube.com/watch?v=aL9wsEFohTw&feature=fvst) en misschien ook wel de beste graphics. Er zit free roaming in, en genoeg hoofdcases voor ongeveer twintig uur. Binnenkort komt hij ook naar de PC. Er zitten alleen geen vliegtuigen in, maar daar moet je maar overheen kijken :P
Joe.

nielsboy

Citaat van: Roggie99 op 11 oktober 2011, 20:02:31
LA Noire kan ik wel aanbevelen. Is een half jaartje uit, en heeft in ieder geval de beste lip syncing (video over de techniek: http://www.youtube.com/watch?v=aL9wsEFohTw&feature=fvst) en misschien ook wel de beste graphics. Er zit free roaming in, en genoeg hoofdcases voor ongeveer twintig uur. Binnenkort komt hij ook naar de PC. Er zitten alleen geen vliegtuigen in, maar daar moet je maar overheen kijken :P
De min en pluspunten:
+ Het is van Rockstar North  :D
+ Mooie game play
+ Betaalbaar voor mij
+ Is een soort GTA en dat speel ik vaak
- Geen vliegtuigen
- Best wel veel geweld
- Speelt af rond 1930-1950
Het zal dus voor mij een leuke game kunnen zijn, maar ik zoek dan liever wat moderners, en minder geweld.

Roggie

Te weinig geweld? Normaal word er geklaagd dat het te weinig is XD

Of bedoel je het gebruik van bloed bij bijvoorbeeld de moorden? Tientalle meters lang bloedspiren zijn natuurlijk niet echt fris...
Joe.