Reactietopic wedstrijd #7 + POLL

Gestart door Ravenwing, 11 februari 2008, 19:04:22

Vorige topic - Volgende topic

Welk verhaal is het beste?

Mara's "Spiegelkind"
6 (85.7%)
Shaddow's "Drythsibb"
1 (14.3%)
Tijgerke's "De Wachters"
0 (0%)
Wschoolf1's "Paesiano"
0 (0%)
Erwipro's "Snow Town"
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 7

Stemmen gesloten: 21 maart 2010, 15:32:20

Jowelle

De voortgangsgrafiek: (jaja ik moet eigenlijk nu studeren..)

ps; ja en ik weet ook wel dat dit niet de meest realistische grafiek-type is met al zijn curves maar bij die andere kreeg je alle punten erin en ik ben nog niet zo'n office 2007 expert..

Shukriya

Is er nog kans of ik kan meedoen met de sprookjeswedstrijd (A)?

Brokie

hij is al bijna over. we zijn op 22 april gestart en eindigen komende maandag, dus 2 maand later. maar waarschijnlijk is er na de vakantie wel weer een nieuwe wedstrijd waar je wel aan mee kan doen, graag zelfs.

Jnusch

Ik wil er wel weer een organiseren, als jullie tenminste tevreden waren over me :P

Brokie

helemaal jnusch. je was top. helemaal omdat je zo topsoepel bent over het aantal woorden... ;)

Jnusch

Jullie hebben m'n beoordeling nog niet gezien :P

Brokie

nee, maar door die kilo chocola die ik je aangeboden heb kan ons die overwinning niet meer ontgaan hea ;)

Jnusch

Jowelle

onze post overschreed de maximale 20000 karakters... ik heb m dus gesplitst  ::)

Ralmuski

Stukje van Floor gehad, Nou kan ik weer verder. :D

ps. Lianne en Germelia, van jullie had ik meer verwacht dan 1 post. :o

Lianne

ja ik ook :( maar naja het verhaal wil niet echt, ik heb geloof ik in word nog een extra stukje staan, maar ik zat eerst steeds op germelia te wachten en toen was ik uit het verhaal :(

Jnusch

Jowelle

jaaah... wij zijn heel hard bezig.. nog een stukje of 3 en het kan af zijn... dus heel veel doorschrijven!

Ralmuski

Ik ga het verhaal vandaag afronden. ^^ Hoe laat is morgen die deadline? Ik ben vrij, dus misschien kies ik er dan voor er wat langer over te doen.

Jnusch

Ehm, 21.00, dan gooi ik de topics dicht ;)