Reactietopic wedstrijd #7 + POLL

Gestart door Ravenwing, 11 februari 2008, 19:04:22

Vorige topic - Volgende topic

Welk verhaal is het beste?

Mara's "Spiegelkind"
6 (85.7%)
Shaddow's "Drythsibb"
1 (14.3%)
Tijgerke's "De Wachters"
0 (0%)
Wschoolf1's "Paesiano"
0 (0%)
Erwipro's "Snow Town"
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 7

Stemmen gesloten: 21 maart 2010, 15:32:20

Jowelle

haha jaja.. bouquet formaat... nee lekker is dat Brokie :P

LolaxLita

Jnusch

Jnusch

Anderen voor jullie hebben het ook gedaan, in de helft van de tijd, dus het is mogelijk :P

Arende

Nou wij zijn alweer dik over de helft!

Jowelle

Sorry guys... we zijn al waaay over de limiet heen. Maar het verhaal is gewoon nog lang niet ten einde en het zou zonde zijn om stukken af te kappen... Anyway; lees zoveel je zelf wil, maar er komt wel wel meer  ;)

Jnusch

Jowelle

er moet hier meer gepost worden jongens! ik ben namelijk ontzettend benieuwd naar mijn concurrentie!

Arende

nou als je jullie verhaal leest en ziet dan denk ik datje de concurrentie snel genoeg wegjaagd ::)

Brokie

*angel*

Zo, ik heb weer een 'stukje' geplaatst :P.

Jowelle

Onze laatste 2 (!) stukken zijn allebei nieuw. Ik heb ze maar eventjes geknipt omdat ze zo lang waren

LolaxLita

Nou, Morana kan niks meer posten, die heeft het veels te druk met haar scriptie, dus ik moet pief poef paf eventjes 7300 woorden uit mijn mouw gaan schudden en ik heb ook nog een PW week, en de deadline is precies op de dag dat ie na een paar proefwerken voorbij is.. ik weet dat het niet kan, maar het zou echt heel fijn zijn als we nog 2 weken extra kregen, want ik moet nu dus alles alleen gaan doen maar Morana is wel 26 juni klaar met haar scriptie, en dat is nou weer net 4 dagen na de deadline..

Jnusch

Nope, sorry. Jullie hadden 2 maanden de tijd, dat is echt wel haalbaar. Bovendien gaat het er niet om dat het per se 10000 woorden is, maar dat je een mooi afgerond sprookje hebt.