Reactietopic wedstrijd #7 + POLL

Gestart door Ravenwing, 11 februari 2008, 19:04:22

Vorige topic - Volgende topic

Welk verhaal is het beste?

Mara's "Spiegelkind"
6 (85.7%)
Shaddow's "Drythsibb"
1 (14.3%)
Tijgerke's "De Wachters"
0 (0%)
Wschoolf1's "Paesiano"
0 (0%)
Erwipro's "Snow Town"
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 7

Stemmen gesloten: 21 maart 2010, 15:32:20

Erwipro

Jnusch

Hèhè, ik dacht al dat niemand meer ging reageren. Al dat geploeter voor niks :(
maar niet dus. Nu kan ik met een tevreden gevoel gaan slapen :D

Ralmuski

Erwipro

Finally, sprookje 1 uit XD
Morgen maar bezig met sprookje 2 en 3 en weetikveel, die duren vast niet zo lang ;D

Brokie

khad ons wel een ietsiepietsie hoger ingeschat (oke, dik ego). maar zoals je zelf al zegt tel je de aantal woorden zwaar mee en daar zitten we ook maar ietsiepietsie overheen.   ::)

Dash

Ik ben zeer tevreden over ons cijfer aangezien wij net éénderde van het aantal woorden gehaald hebben. Jammer dat niet meer aan ons verhaal hebben gewerkt (Schuld ligt grotendeels bij mij).
People tell me I'm insane, but the voices in my head tell me otherwise.

Arende

we mochten nog aanpassen he? want wij zitten zo'n 4000 onder de 10000 dus als we nou bijschrijven kun het cijfer dan nog omhoog. nee he? hadden we eerder moeten doen :'(
toch is een 4e plek zo slecht nog niet

Jnusch

Citaat van: Brokie op 24 juni 2009, 23:47:20
khad ons wel een ietsiepietsie hoger ingeschat (oke, dik ego). maar zoals je zelf al zegt tel je de aantal woorden zwaar mee en daar zitten we ook maar ietsiepietsie overheen.   ::)

Uiteindelijk heb ik dat bij jullie nog wel vrij mild gerekend, al heb ik er wel een paar punten voor afgetrokken. Maar goed, as I said, uitleg komt later ;)

Dixie

Ik wil weten hoe het verhaal van Eenhoorn en de chagrijnige merrie afloopt :P

Erwipro

*alles uit*
Ik vind het érg, érg jammer dat bijna alle sprookjes niet afgemaakt zijn want er zouden echt hele leuke dingen uitgekomen kunnen zijn.

Jnusch

Citaat van: Erwipro op 25 juni 2009, 11:37:00
*alles uit*
Ik vind het érg, érg jammer dat bijna alle sprookjes niet afgemaakt zijn want er zouden echt hele leuke dingen uitgekomen kunnen zijn.

+veelteveel

Jnusch

Jowelle

top! alleen; ik je opdracht zei je zelf; het moet een verhaal met een moraal zijn en jullie moeten zelf weten of die bonen magisch worden of niet... nouja niet dus :P

Brokie

en een groot moraal hebben we iig wel (zwart en wit is gelijk, groter moraal kan niet).
en oke, t is niet echt een sprookje nee, daar heb je mss wel een punt. dus ik vind t op zich wel een goede beoordeling.
alleen, wat jowelle zegt

Jnusch

Uhuh, je sais, je sais! Maar daarmee bedoelde ik ook niet dat dat moest, alleen dat ik daarop hoopte. Omdat het dan dus meer sprookjesig zou zijn :P