Reactietopic wedstrijd #7 + POLL

Gestart door Ravenwing, 11 februari 2008, 19:04:22

Vorige topic - Volgende topic

Welk verhaal is het beste?

Mara's "Spiegelkind"
6 (85.7%)
Shaddow's "Drythsibb"
1 (14.3%)
Tijgerke's "De Wachters"
0 (0%)
Wschoolf1's "Paesiano"
0 (0%)
Erwipro's "Snow Town"
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 7

Stemmen gesloten: 21 maart 2010, 15:32:20

Brokie

mogen we die beoordelingsforumulier vast, dan kunne we daar een beetje naar schrijven (A)

Jnusch

Nee :P Maar het gaat gewoon om originaliteit, schrijfstijl, hoe je de opdracht volbrengt, het aantal woorden, enz. Oftewel, je moet gewoon een leuk verhaal schrijven XD

Brokie

en jij bent de enige die beoordeelt?  of heb je een 10koppige jury weten te ronselen of beoordelen we elkaar?

Lianne

en gerdien en ik zijn ook begonnen :D

Lianne

Jnusch

Citaat van: Brokie op 26 april 2009, 18:53:17
en jij bent de enige die beoordeelt?  of heb je een 10koppige jury weten te ronselen of beoordelen we elkaar?

Ik ben inderdaad de enige die beoordeelt, tenzij zich nog meer (onafhankelijke!) juryleden aandienen. Het is echter niet zo dat degene met de hoogste score ook wint, er komt gewoon een poll. Uiteindelijk winnen dan degenen die met mijn cijfer en de poll bij elkaar de meeste punten hebben ;)

Citaat van: Lianne op 26 april 2009, 19:05:14
wow hippe titels janusch :D

Dankje :D

laura

onze titel klopt wel, we vinden het super eng :-[

Jowelle

haha wat een toptitels!

Ons derde stukje is in the making hoor. Redacteur Brokie kijkt er as we speak naar :P

Lianne

overleggen jullie nog over de al geschreven stukjes? ik post gewoon (A)

Jowelle

uh ja, de verhaallijn bepalen we ook echt samen en er wordt flink met de rode pen gestreepd  >:(

Jnusch

Citaat van: Jowelle op 26 april 2009, 19:49:26
uh ja, de verhaallijn bepalen we ook echt samen en er wordt flink met de rode pen gestreepd  >:(

Zozo, klinkt serieus :P
Maar ja, jullie moeten natuurlijk wel kwaliteitswerk afleveren  8)

Lianne

we hebben een grote lijn verzonnen en gaan het nu schrijven :P

Jowelle

Citaat van: jnusch op 26 april 2009, 19:52:15
Zozo, klinkt serieus :P
Maar ja, jullie moeten natuurlijk wel kwaliteitswerk afleveren  8)

doen we ook al  ^-^

Brokie

t is echt kwaliteits werk wat we afleveren. ben net klaar met het "stukje"  van joelles deel editten, nu is het aan joelle  om mijn deel te doen en om te kijken of ze het eens is met mijn gedeelte...

Germelia

*is heel benieuwd naar stukje van Lianne* xD