Reactietopic wedstrijd #7 + POLL

Gestart door Ravenwing, 11 februari 2008, 19:04:22

Vorige topic - Volgende topic

Welk verhaal is het beste?

Mara's "Spiegelkind"
6 (85.7%)
Shaddow's "Drythsibb"
1 (14.3%)
Tijgerke's "De Wachters"
0 (0%)
Wschoolf1's "Paesiano"
0 (0%)
Erwipro's "Snow Town"
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 7

Stemmen gesloten: 21 maart 2010, 15:32:20

Floris

Arende

ik denk dat ik hem maar alleen ga afmaken..?? iemand angel gesproken ik heb haar nog gePMed

Jnusch

Ik zal d'r maandag op school wel even slaan, maar je mag natuurlijk gewoon alleen verder gaan ;)

Ik kan me nog herinneren dat dat heel goed werkte bij een ander verhaal (A) :P

Arende

Haha oke, ik ga wel gewoon verder denk ik maar heb namenlijk helemaal niks meer van haar gehoord.

Jnusch

Arende

Floris

Maandag kan je d'r niet slaan Janusch :P Ik sla Fonzy wel dat hij haar moet slaan.
Maar ze zei al dat ze weinig tijd had bladiebla, wat ik stiekem best een gare reden vond (A) Iedereen heeft het druk nu.

Jnusch

Ohja, nouja, uiteindelijk krijgt ze d'r slag wel. :P

Arende

Ik heb even snel een stukje geplaatst! het is niet lang, maar het is alweer eeuwen geleden dat er een post was.

Arende

joehoe nog een stukje.
wat is schrijven toch leuk
als mensen rare zinnen zien ( want daar ben ik nogal goed in) of spelfouten ofzo zeg het maar dan kan ik het aanpassen!

Jnusch

Bah, ik had net eindelijk alles bijgelezen!

Nee hoor, ik ben blij dat (bijna) iedereen lekker op weg is :D

LolaxLita

Ik heb de meest recente stukken wel gelezen, en iedereen is lekker opdreef  :D

Ik ga Morana ook maar eens PM'en over het verhaal  (A)

Jnusch

Fijn dat iedereen enthousiast aan het schrijven is, maar even een opmerkinkje:
Check even wat je geschreven hebt voor je het plaatst. Zelfs als je haast hebt, dan post je het maar liever later. Het is namelijk best vervelend om gewoon heel stomme fouten te lezen (bijv. het verkeerde woord), zeker aangezien ik zeker weet dat niemand die fouten maakt als ze een beetje opletten...

Bedankt voor uw aandacht en veel plezier :P

*angel*

Sorry dat ik al zo lang niets meer gepost heb, maar ja, ik heb het gewoon druk en dat gaat WvW niet voor bij mij :P.
Ik ga wel weer wat schrijven, waarschijnlijk vrijdag ofzo. Als dat goed is hoor (A)

Arende

ja hoor is prima! ik post nog eventjes 1 stukje, maar wss lukt dat niet meer voor vrijdag dan moet jij maar gewoon posten hoor!