Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

[Serie] Survive Survivor

Gestart door Skunki, 15 januari 2011, 21:00:02

Vorige topic - Volgende topic

Lan

Ik vond de uitslag van deze aflevering wel erg grappig  XD

Skunki

ik vind de uitslag ziekelijk laag van Rob, weer koos matt om hem volledig te vertrouwen en weer maakt hij zo een domme move imo, iig word ik moe van rob..

Lan

Mja, ik snapte het ook niet helemaal. Of hij nu wel of niet Matt kon vertrouwen, hij had beter Mike weg kunnen werken omdat die slimmer is en grotere kans heeft om challenges te winnen, en die staat iig niet aan Rob's kant. Maar op deze manier wist hij wel zeker dat Andrea en Matt niet op de lange termijn een bedreiging konden worden.

the Villain

Ik moet nog gaan kijken maar jeej voor Rob :P

the Villain

Ik vond het een spectaculaire TC. Ik denk dat ik wel begrijp welke punten Rob in zijn achterhoofd nam maar het was zeker een verassing. De HII heeft al voor genoeg problemen gezorgd voor hem in HvsV. Volgens promo's heeft hij volgende week HII paranoia.

Skunki

With a double tribal council sending two more castaways to Redemption Island, paranoia sets in! TUNE IN TONIGHT!! 8/7c on CBS!

:D Jeuj! :D

Lan

Dat was te verwachten. Anders hadden ze veel te weinig afleveringen gehad en hadden ze iet van 6-7 mensen in de finale  :P Hopelijk wordt het deze keer een beetje spannend, en niet Mike + Ralph/Steve, want dat is wel heel voorspelbaar  XD

Skunki

Blij dat ze sneller 't seizoen laten aflopen (A), stom seizoen!  >:(

Lan

Phillip moet zijn eigen show krijgen. Phillip's Island Adventures  8)

Skunki

Phillip moeten ze idd iets eigens geven, een kamer van 2 bij 2 meter en dan vastbinden en opsluiten.. Pff.. Rare gast.  XD!

the Villain

Rob zit er nog in :D (ik moet wel nog kijken maar was te nieuwsgierig met twee tribals)
Overigens iets herontdekt: http://www.tengaged.com/
Volgens mij duurt het wel eeuwen eer dat je hoog genoeg bent om survivor te spelen XD

the Villain

Ometepe(/Stealth 'r us XD)= totalitaire alliantie/sekte met Rob als dictator/sekteleider. Het is misschien saai maar zijn controle is gewoon ongelofelijk. Op ander forum maakte iemand vergelijking met Thailand. Het heeft er inderdaad veel van weg. Rob domineert gewoon strategisch al lijkt hij fysiek niet echt te presteren (al kan het dat hij throwed maar dat vind ik niet echt iets voor Rob).

Philips strategie... ik vind het (goed uitgevoerd) wel een goede strategie maar ik denk niet dat hij zichzelf weer kan rehabiliteren en stemmen krijgt als hij het haalt.

Volgende week 3-way duel?

Skunki

Ik denk dat Grant gaat winnen.

the Villain

Citaat van: Skunki op 14 april 2011, 17:21:23
Ik denk dat Grant gaat winnen.
Dan moet hij een move maken of een individual immunity reeks op het einde. Zelfs als hij eerder word gepakt heeft hij goede kans op RI. Zou het overigens hilarisch vinden als Philip wint XD
Ik denk dat het zelfs onmogelijk is bij een final two (A)

Lan

Ik zou liever op Phillip stemmen dan op Natalie of Ashley, sowieso  XD

Ik denk niet dat Grant wint. Elke keer als er een mannelijke winnaar is vinden ze het toch vaak wel belangrijk om neer te zetten hoe geweldig die persoon is, terwijl bij vrouwen het vaker voorkomt dat er ineens iemand die weinig verhaal lijkt te hebben wint (Zie Guatemala, Samoa, in mindere mate HvV). Als Grant bij de F3 had gezeten hadden ze veel meer hun best gedaan om hem ook af en toe wat te laten zeggen, in plaats van alleen 'oh kijk, goed in challenges' en 'domme Rob-slaaf'  :P

Wat me de afgelopen paar seizoen wel opvalt is dat veel immuniteitsproeven zich op hele andere dingen richten dan in eerdere seizoenen. Bij Cook Islands en Exile Island leek bijna elke proef wel iets met water en snelheid te zijn, waardoor de mensen die goed waren in challenges (Ozzy en Terry) elke keer immuniteit hadden. Nu zijn het veel meer verschillende dingen die vaak ook niet fysiek inspannend lijken, waardoor een Grant minder makkelijk zoals Ozzy/Terry/Tom zichzelf veilig kan houden door constant immuniteit te winnen.

Ik hoop dat er ooit een All-Stars seizoen komt waar Coach en Phillip de F2 zijn. Ik ben benieuwd wie er dan wint  XD