Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Serie] Survive Survivor

Gestart door Skunki, 15 januari 2011, 21:00:02

Vorige topic - Volgende topic

the Villain

Hmmm, ik had Fairplay altijd een soort van afgeschreven om ooit nog terug te komen maar stuit net op dit artikel:
http://www.realityblurred.com/realitytv/archives/survivor_south_pacific/2011_Jan_31_jonny_fairplay

Skunki

De terugkomende spelers lijken bekend te zijn.. - Pas op, niet lezen als je niet wilt weten!!

http://www.tvfunspot.com/forums/showthread.php?t=13397

Ik ben nog niet totaal tegen, al ben ik over 1 van 2 minder blij.. Maar niet direct een haat.. :)!

the Villain

Ik dacht juist door zijn premiere dat ik wel een streep door zijn naam kon trekken XD

Lan

Ik vind ze afzonderlijk prima maar de verbinding die die persoon aandraagt slaat nergens op  XD Ik had dan liever Phillip tegen die ene laten gaan, en iemand die ook goed is in challenges tegen de ander. Daarnaast vind ik het raar dat die ene terug is, omdat Probst zelf in een interview over die persoon zei: "Echt waar, is er iemand die hem nog terug wil zien?", en hij heeft tegenwoordig best wel wat te zeggen over de meeste dingen  :P

Skunki

Ik hoop nog steeds dat Coach niet terugkomt en Mwa @ Ozzy.. Die had gewoon zijn eerste seizoen moeten winnen.. Verder blehh (A)! :P

the Villain

Ik denk dat we de namen inderdaad wel kunnen noemen :P

Lan

Ozzy had echt niet zijn eerste seizoen moeten winnen  :P

En ik vind Coach in een normale dosis wel leuk. Maar ik ben bang dat omdat het een terugkomende kandidaat is het hele verhaal om hem gaat draaien en ik vind hem niet leuk genoeg om een heel seizoen omheen te hebben.

Lan

Dat had ik al gelezen. Het moet niet veel gekker worden  XD

the Villain

Interviews staan ook op dit kanaal.

Lan

Ik heb nou al een hekel aan Edna. "Ja, die terugkerende kandidaten hebben op basis van eerdere seizoenen statistisch een grotere kans om te winnen dus ze moeten weg."

Knap dat ze dat kan zeggen op basis van wel één heel seizoen  XD

the Villain

Citaat van: Lan op 22 augustus 2011, 19:34:06
Ik heb nou al een hekel aan Edna. "Ja, die terugkerende kandidaten hebben op basis van eerdere seizoenen statistisch een grotere kans om te winnen dus ze moeten weg."

Haha

Vind veranderingen van regels (hoewel klein) wel verbetering.
In ieder geval lijkt Brandon wel mee te vallen...

the Villain

Citaat van: Lan op 22 augustus 2011, 19:34:06

BTW je kan Guatemala en Fans vs. Favs meetellen :P

Lan

Fans vs. Favs vind ik niet. Dan neem je de definitie zo ruim dat je All Stars en H vs. V ook mee zou moeten tellen  :P Guatemala wil ik je nog wel geven, maar dat maakt haar statement wel minder waar omdat de terugkerende kandidaten een stel aapjes waren  XD