Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Ouijabord

Gestart door bert-boefjes, 11 april 2023, 22:11:58

Vorige topic - Volgende topic

Zit er nog minimaal een slechtje in de wijk Achter de Vesting?

Ja
3 (50%)
Nee
3 (50%)

Totaal aantal stemmen: 6

bert-boefjes

Poll is gesloten, de doden hebben gesproken:

Is bloodwolf een slechtje?
Antwoord Ja: 1 stem
Antwoord Nee: 4 stemmen
Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!

bert-boefjes

Beste doden,

Jullie hulp wordt weer gevraagd! Dit keer willen ze weten of er nog minimaal een slechtje zich bevindt in de wijk Achter de Vesting.
Jullie hebben tot morgen 11.15 om te stemmen  O0
Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!

Shaddow

@bert-boefjes INFO goede vraag, dat zijn Erwipro en Rampossi toch? Of wie wonen er in de wijk?

bert-boefjes

Ja klopt, momenteel alleen nog Erwipro en Rampposi  O0
Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!

Shaddow

Daar zit wel een slechtje tussen ja :D

Sunny

Haha ik moet zeggen dat ik ook wel zin heb om Ja te zeggen, gewoon voor de leuk  XD
Maar ik denk dat Erwipro dat niet zo zal waarderen dus ik blijf eerlijk.

Shaddow

ahhh 50/50. Wat gebeurt er nu :)


bert-boefjes

Poll is gesloten, de doden hebben gesproken.

Is er nog een slechtje woonachting in de wijk Achter de Vesting?
Antwoord Ja - 3 stemmen
Antwoord Nee - 3 stemmen


Citaat van: Shaddow op  1 mei 2023, 12:10:19
ahhh 50/50. Wat gebeurt er nu :)

Hij krijgt te horen dat het antwoord 50/50 is. En dan is het aan hem zelf om daar een conclusie uit te trekken xD

Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!

Shaddow

De helft is slecht obvs

Erwipro

Citaat van: Sunny op  1 mei 2023, 09:49:44
Haha ik moet zeggen dat ik ook wel zin heb om Ja te zeggen, gewoon voor de leuk  XD
Maar ik denk dat Erwipro dat niet zo zal waarderen dus ik blijf eerlijk.
Haha het is een spel, dus het gaat om winnen. Wat mij betreft mag je daarin best hard zijn hoor :)

Sunny

Maar ik was/ben een goedje he?  ^-^

Shaddow

zo fijn dat alle ouija-bordvragen omgekeerd zijn beantwoord behalve die van bloodwolf :')

Williambz

2 of meer neutralen kloot ook (RH en BW)

Rampposi

Ja, mijn hoop was dat er in het begin nog goede mensen dood waren, dan kon ik gewoon alliantie opvragen aan de doden als een halve helderziende, maar helaas.

Shaddow

Citaat van: Rampposi op  4 mei 2023, 23:24:56
Ja, mijn hoop was dat er in het begin nog goede mensen dood waren, dan kon ik gewoon alliantie opvragen aan de doden als een halve helderziende, maar helaas.
Ja, je hebt er precies niks aan eigenlijk omdat je niet weet wie wat stemt, maar ik vond het echt hilarisch, thanks Rick. (en Bert ofc en de rest)