Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

Favoriete soort muziek

Gestart door joake, 19 januari 2008, 14:46:40

Vorige topic - Volgende topic

Kirsten

Hephaistion

Citaat van: Maiken op  7 februari 2008, 14:39:10
Ik heb echt zo niks met Italië behalve Venetië. Ik heb een masker in Venetië gekocht van de zomer.

Ikke wel. Vooral het eten. Die maskers zijn wel mooi. Ik heb er zelf ook één. Een blauw met goude

Maiken

Ik heb een zilveren met witte. Die ga ik zo aandoen naar de Elf Fantasy Fair op zondag. Daar hebben ze trouwens ook goede muziek.

Hephaistion

Elf Fantasy Fair???

Tja ik wil de mijne volgend jaar met carnaval opdoen. En dan zoek ik nog een pak zoals dat van der Tod. Alleen heb ik misschien een ander masker nodig want tja blauw en zwart en goud en rood passen niet echt helemaal bij elkaar

Maiken

http://elffantasyfair.nl/ Dat is echt zo cool. Van de zomer gaat mijn oma mij leren naaien en dan ga ik voor volgens jaar zelf een Elisabeth jurk maken!
Ik hou ook van Celtische muziek. Celtic Myst heb ik plat gedraaid.

Maiken

Hephaistion

Tja ik zou jou wel in een elisabeth jurk willen zien. Moet je je haren wel wat langer laten groeien.(kijkt naar foto in fototopic)
Keltic muziek vind ik wat minder maar zo'n fair is wel gezellig.

Maiken

Ik ben mijn haren momenteel ook langer aan het groeien. Eerst was het echt veel korter. Nu kan ik het al bijna in een staartje doen. Op de fair is niet heel veel Celtic muziek. waarom kom je ook niet?

Hephaistion

Amilmarith

Elf fantasy wil heen :D
Trouwens wil wel vaker dingen die niet door gaan maar oke.. is stom..

Hephaistion

Citaat van: Amilmarith op  7 februari 2008, 16:44:23
Trouwens wil wel vaker dingen die niet door gaan maar oke.. is stom..

dat snap ik niet

Amilmarith

Nouw is niet zo moeilijk eigelijk.
Ik woon ergens in de middle of nowhere en alle leuke dingen gebeuren aan de andere kant van het land. Zou best naar Gothic & Fantasy beurs willen of EFF maar dat kan gewoon niet omdat het zover weg is. Zelfde geld voor veel meetings waar ikeigelijk wel heen zou willen

Hephaistion

Oooh. Waar woon je dan? ik woon ergens in het oosten en veel dingen zijn voor mij dus ook niet te doen. Alleen dingen zoals arnhem zou eventueel nog kunnen, maar dat is ook iets van een uur of twee reizen

Amilmarith

Emmen.. en dat is gewoon best ver van alles en openbaar vervoer is ook niet te doen eigelijk. Alleen treinen een beetje hebben nog wel redelijke aansluiting in Zwolle. Maar is gewoon heel duur en duurt lang

Hephaistion

Dat is wel balen zeg. Ik moet 4 kilometer fietsen voordat ik bij een trein kom, dus ik heb het wel makkelijk. Haal alleen alle tijden en treinen enzo door elkaar op dat stomme bord

Amilmarith

Hihi voor mij is het ook zo iets fietsen maar dan heb ik een trein die één keer in het uur gaat (stoptrein). En moet 8 km fietsen voor station Emmen en dan gaat er wel 2x in het uur een trein woehoe..